به گزارش صفیر گیلان؛ مراسم افتتاحیه سی و پنجمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز مرحله استانی به میزبانی منطقه خمام امروز در کانون شهید حق شناس برگزار شد. معاون پرورشی و تربیتی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان گفت: دانش آموزان باید ضمن توجه به مبحث مسابقه به مفاهیم تربیتی نیز توجه نمایند. […]

به گزارش صفیر گیلان؛ مراسم افتتاحیه سی و پنجمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز مرحله استانی به میزبانی منطقه خمام امروز در کانون شهید حق شناس برگزار شد.
معاون پرورشی و تربیتی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان گفت: دانش آموزان باید ضمن توجه به مبحث مسابقه به مفاهیم تربیتی نیز توجه نمایند.

در این مراسم که در کانون شهید حق شناس برگزار شد، اکبری  معاون پرورشی و تربیتی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان گفت: دانش آموزان علاوه بر توجه به مبحث مسابقه باید به مفاهیم تربیتی و اخلاقی نیز توجه نمایند و موفقیت در مسابقات را با تزکیه همراه کنند. وی افزود: با کاربردی کردن مفاهیم ناب قرآنی در زندگی شخصی به موفقیت و سعادتمندی واقعی خواهیم رسید.

گفتنی است مرحله اول این مسابقات از امروز لغایت ۲۵ اسفند ماه۹۵ در رشته های اذان، مداحی، حفظ و قرائت در کانون شهید حق شناس و مسجد جامع خمام “در جوار امامزاده حسن از نوادگان حضرت امام موسی کاظم (ع) برگزار شد.

مرحله دوم از تاریخ ۱۹ فروردین لغایت ۴ اردیبهشت ماه ۹۶ در رشته های : همخوانی قرآن کریم، مفاهیم و صحیفه سجادیه… برای دانش آموزان دوره اول و دوم متوسطه (پسر و دختر) برگزار می شود.