نشست هماهنگی جهت برگزاری نخستین جشنواره چند قلوها در استان گیلان، در راستای اهداف عالی جوانی جمعیت و ترویج نشاط اجتماعی در سالن اجلاس معاونت توسعه دانشگاه علوم پزشکی گیلان برگزار و مقرر شد تا نخستین جشنواره جشنواره چندقلوها در استان گیلان همزمان با هفته ملی جمعیت، برگزار شود.

صفیرگیلان/صبح امروز – شنبه ۲۶ فروردین ماه، نشست هماهنگی جهت برگزاری نخستین جشنواره چند قلوها در استان گیلان، در راستای اهداف عالی جوانی جمعیت و ترویج نشاط اجتماعی با حضور نمایندگان نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، مدیریت حراست، معاونت توسعه مدیریت منابعوبرنامه‌ریزی، معاونت درمان، معاونت بهداشتی، معاونت فرهنگی و دانشجویی، مدیریت امور پرستاری، مدیریت امور پشتیبانی و رفاهی دانشگاه، مدیریت امور مالی و مدیر روابط عمومی دانشگاه، در سالن اجلاس معاونت توسعه دانشگاه علوم پزشکی گیلان برگزار شد.

فیروز نصیرزاده – مدیر روابط عمومی و رئیس کمیته رسانه قرار گاه جوانی جمعیت دانشگاه در این نشست با اشاره به وضعیت جمعیتی استان گیلان، اظهار داشت: برای خروج از چاله جمعیتی باید عزمی جدی در این راستا داشته باشیم تا با انجام اقدامات فرهنگی و تبلیغی در راستای اهداف عالی جوانی جمعیت اقدامات مقتضی را انجام دهیم.
وی در ادامه با اشاره به اینکه نخستین جشنواره رسانه‌ای جوانی جمعیت به وزارت بهداشت توسط دانشگاه علوم پزشکی گیلان پیشنهاد شده است، گفت: اکنون اقدامات اولیه جهت برگزاری نخستین جشنواره چندقلوها در راستای اهداف عالی جوانی جمعیت در استان گیلان انجام شده است.
مدیر روابط عمومی دانشگاه با بیان اینکه دو مکان «پیاده راه فرهنگی شهرداری» و یا «تالار مرکزی شهر رشت» برای برگزاری این جشنواره در نظر گرفته شده است، گفت: هدف از برگزاری این جشنواره برداشتن گامی در راستای منویات مقام معظم رهبری مدظله العالی پیرامون دغدغه بحران جمعیتی و اهمیت پرداختن به مقوله جوانی جمعیت و همچنین «ایجاد شور و نشاط اجتماعی» می‌باشد.
وی با اشاره به ثبت نام بخشی از دوقلوها در این جشنواره، تاکید کرد: در راستای ایجاد محیطی شاد و افزایش نشاط اجتماعی، از اساتید برتر کشور و صاحب نظر در امور جمعیتی و دعوت از مسئولین وزارتی و همه مسئولین مرتبط با جوانی جمعیت استان، برنامه‌های فرهنگی و هنری و تجلیل از نخبگان و استعدادهای درخشان از میان چند قلوهای ثبت نام شده بهره‌مند خواهیم شد.
در ادامه جلسه و پس از ارائه گزارش کامل از اقدامات صورت گرفته، اهداف برگزاری جشنواره، برنامه‌های پیشنهادی و اقدامات آتی، هر یک از نمایندگان حاضر در جلسه به بیان دیدگاههای خود در این زمینه پرداخته و پیشنهاداتی ارائه نمودند و مقرر شد تا نخستین جشنواره چندقلوها در استان گیلان همزمان با هفته ملی جمعیت مقارن با هفته آخر اردیبهشت ماه سال‌جاری، برگزار شود