مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان از برگزاری پویش حال خوب و مهرواره همدلی در استان خبر داد و گفت: از ابتدای طرح تاکنون استقبال مردم از این برنامه‌ها کم نظیر بوده است.

به گزارش پایگاه خبری صفیر گیلان؛حجت الاسلام سعید مهدوی اظهار کرد: پویش حال خوب و مهرواره همدلی از کارهای مهم و اثربخشی است که در گیلان برگزار می‌شود.

وی از برگزاری پویش حال خوب در ماه مبارک رمضان خبر داد و افزود: این پویش با محوریت سوره مبارک محمد (ص) برای سه رده سنی کودک، نوجوان و بزرگ سال طراحی شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به شرایط پیوستن به پویش حال خوب، بیان کرد: در این پویش علاقمندان می‌توانند بعد از دیدن محتوای تولید شده از سوره محمد در بستر مجازی، روایت حال خوب خود و یا دیگران را در قالب فیلم، صوت کوتاه، نقاشی و کلیپ کوتاه تهیه و به با شماره گیری کد دستوری همراه اول #۳۱۳ * و یا با مراجعه به سایت www.pooyeshtelavat.ir ارسال کنند.

مهدوی با اشاره به برگزاری مهرواره همدلی در گیلان، اضافه کرد: این مهرواره در سه سطح شهرستانی، استانی و ملی برگزار می‌شود که تاکنون با استقبال عمومی همراه بوده است.

وی با اشاره به اهم اهداف برگزاری مهرواره همدلی، افزود: ایجاد و تقویت شبکه کنشگران در میان مجموعه‌های مؤمن، ایجاد تقویت رویکرد جهاد تبیین و تبیین عملی، ترسیم مسیر پیشرفت جامعه با استفاده از ظرفیت‌های دینی، تقویت امید در مردم از طریق حل مسائلشان و تقویت نگاه محله محور بخشی از اهداف برگزاری مهرواره همدلی است.