به گزارش صفیر گیلان؛محمود قاسم نژاد فرماندار شهرستان فومن با همراهی شاهین علیزاده معاون برنامه‌ریزی و عمرانی فرمانداری از بخش رادیولوژی و دیالیز بیمارستان امام حسن مجتبی(ع) شهرستان فومن بازدید کردند. نماینده عالی دولت در شهرستان ضمن قدردانی از عملکرد مدیر و کادر این بیمارستان با اشاره به بهبود وضعیت بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) […]

به گزارش صفیر گیلان؛محمود قاسم نژاد فرماندار شهرستان فومن با همراهی شاهین علیزاده معاون برنامه‌ریزی و عمرانی فرمانداری از بخش رادیولوژی و دیالیز بیمارستان امام حسن مجتبی(ع) شهرستان فومن بازدید کردند.

نماینده عالی دولت در شهرستان ضمن قدردانی از عملکرد مدیر و کادر این بیمارستان با اشاره به بهبود وضعیت بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) گفت: با تلاش نماینده مردم فومن در مجلس شورای اسلامی بالغ بر ۲ میلیارد تومان اعتبار جهت تجهیز و تکمیل بیمارستان به زودی تخصیص می یابد.

در این بازدید دکتر زارع رئیس بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) فومن ضمن ارائه توضیحاتی درباره سیستم گرمایشی و سرمایشی، اصلاح وضعیت کابل کشی و مرمت دیوارها و… بیمارستان گفت: در مجموع برای بخش رادیولوژی ۷۰ میلیون تومان هزینه شده است. شایان ذکر است بخش رادیولوژی بزودی بصورت دیجیتال راه اندازی و این واحد هم بصورت آنالوگ و هم دیجیتال به مردم خدمات خواهد داد.

رئیس این بیمارستان همچنین از ساخت انبار برای لوازم و همچنین خرید سردخانه جدید خبرداد.

گفتنی است در ادامه فرماندار شهرستان فومن با حضور در بخش همودیالیز این بیمارستان از نزدیک در جریان وضعیت این بخش قرار گرفته و از بیماران دیالیزی عیادت نمودند.

بخش دیالیز بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) فومن به ۴۰ بیمار دیالیزی این شهرستان خدمات پزشکی ارایه می‌کند و بیماران یک روز در میان (روزانه ۲۰ نفر) برای انجام دیالیز در این بخش حضور می یابند.

همچنین با تجهیز سیستم آب رسانی بخش دیالیز و خرید دستگاههای فیلتر جدید، پمپ و مخزن ۳۰۰۰ لیتری برای تعمیر بخش سیستم ایمنی دیالیز بالغ بر ۳۰ میلیون تومان هزینه شده است.