فرمانده سپاه قدس گیلان؛

بسیج، مردم و سپاه تسلیم یک عده اغتشاشگر نخواهد شد|رشت به ۲۲ حوزه مقاومت نیاز دارد

  پرینت
بسیج، مردم و سپاه تسلیم یک عده اغتشاشگر نخواهد شد|رشت به ۲۲ حوزه مقاومت نیاز دارد
شناسه خبر : 63655 | تاریخ انتشار : 05 آبان 1401 - 17:11 | 149 بازدید | تعداد دیدگاه : ۰ | ارسال توسط :

عبدالله‌پور از وجود ۱۲ حوزه پایگاه مقاومت در سطح شهر رشت خبر داد و افزود: بر اساس آمار سطح شهر رشت به ۲۲ حوزه مقاومت نیاز دارد ولی اکنون ۱۲ حوزه مقاومت در این شهر دارد، لذا بسیج در شهرستان رشت باید به دو برابر ظرفیت فعلی برسد.

به گزارش پایگاه خبری صفیر گیلان؛، سردار محمد عبدالله پور ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت در مصلی امام خمینی این شهر با تسلیت جمعی از هموطنان در حادثه تروریستی شهر شیراز اظهار کرد: دشمنان تصور دارند با انجام چنین اقدامات کورکورانه‌ای می‌توانند مردم را از انقلاب و نظام نا امید کنند ولی مردم در طی این مدت نشان دادند تا پای جان خود از جمهوری اسلامی مواجه می‌کنند.

وی با قدردانی از زحمات فرمانده سابق سپاه ناحیه مرکزی رشت گفت در دو سال گذشته فرمانده سابق سپاه ناحیه هر چه در توان بود و در نهایت اخلاص انجام داده و از هیچ تلاشی دریغ نکردند.
فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به کمبودهای موجود در شهر رشت در عرصه‌های مختلف بیان کرد: در شهر به دلیل کمبود امکانات در حوزه پایگاه‌‌های مقاومت نمی توانیم از همه قدرت مردم و بسیج استفاده کنیم که این معضل باید برطرف شود.
عبدالله‌پور از وجود ۱۲ حوزه پایگاه مقاومت در سطح شهر رشت خبر داد و افزود: بر اساس آمار سطح شهر رشت به ۲۲ حوزه مقاومت نیاز دارد ولی اکنون ۱۲ حوزه مقاومت این شهر دارد، لذا بسیج در شهرستان رشت باید به دو برابر ظرفیت فعلی برسد.
وی با بیان اینکه وظایف سپاه پنهان نیست زیرا خود مردم اصلی ترین عنصر قدرت سپاه هستند، تصریح کرد: دشمنان نزدیک به یک ماه سعی دارند تمامی نقاط کشور را به آشوب بکشاند هدفش خسته کردن نیروهای امنیتی و بسیجی است ولی بسیج، مردم و سپاه تسلیم یک عده اغتشاشگر نخواهد شد زیرا جمهوری اسلامی با خون شهدا به آزادی رسیده و صاحبش امام زمان(عج) است.
فرمانده سپاه قدس گیلان نسل جدید بسجییان را با بصیرت‌تر از نسل قدیم دانست و گفت: نسل جدید بسجییان امام خمینی(ره) و دوران دفاع مقدس را ندیدند ولی تا پای جان از انقلاب و رهبری به خوبی در حال دفاع هستند و حتی از خون خود هم می‌گذرند.
عبدالله‌پور با تاکید بر لزوم توجه به ظرفیت بسیج در جنگ نرم و سخت گفت: بسیج با اتکا به توانایی‌های خود این توان را دارد جنگ سخت و نیمه سخت دشمن را خنثی کند.
وی با بیان اینکه سپاه پاسداران برای کمک به مردم منتطر هیچ نهادی نمی‌ماند، افزود:در استان گیلان ۷۷۰ روستای گیلان آب شرب دائم ندارند به این منظور سپاه قدس گیلان هوف‌گذاری کرده تا به تمامی این روستاها آب رسانی کند.

پایگاه‌های مقاومت بسیج نقش مهمی در ایجاد آرامش در جامعه دارند

سرهنگ سید اکبر قاسمی نیز با بیان اینکه بسیج نماد وفا و ایثارگری در جمهوری اسلامی است، اظهار کرد: بسیج در تمامی بحران‌ها در کنار مردم بوده و از هیچ تلاشی برای کمک به مردم در عرصه‌های مختلف دریغ نکرده است.
وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته توسط سپاه ناحیه رشت در دوران کرونا گفت: استان گیلان و شهرستان رشت کانون شیوع کرونا در کشور بوده و هر روزه تعداد زیادی از افراد جان خود را از دست می‌دادند ولی بسیجیان شهرستان رشت با حضور در بیمارستان‌ها کمک شایانی به کاهش این ویروس در استان گیلان کمک کردند.
فرمانده سابق سپاه ناحیه مرکزی رشت طرح بیمه سلامت را یکی از طرح‌های مهم اجرا شده توسط سپاه دانست و بیان کرد:طرح بیمه سلامت جزو طرح‌های مهم بوده اس که در آن تعداد زیادی از افراد فاقد بیمه شناسایی و بیمه شدند که این مهم با همت سپاه ناحیه رشت انجام شد.
قاسمی از وجود ۱۰۰ گروه جهادی در شهرستان رشت خبر داد و افزود: در طی این مدت جهادگران در همه مدت در کنار محرومان بوده و وجود ۱۰۰ گروه جهادی نشان دهنده همین امر است.
وی با تاکید بر لزوم توجه به ساخت مسکن محرومین توسط سپاه قدس گیلان گفت: با تلاش‌های صورت گرفته و در طی این مدت ۴۲ واحد مسکن محرومین را احداث و تحویل نیازمندان دادند که جای بسیار خوشحالی دارد.
فرمانده سابق سپاه ناحیه مرکزی رشت با بیان اینکه پایگاه‌های مقاومت بسیج نقش مهمی در ایجاد آرامش در جامعه داشته و اقدامات بسیار خوبی را در طی این مدت انجام دادند، تصریح کرد: استکبار همواره سعی دارد دستاوردهای بسیج در کشور را کمرنگ جلوه دهد به همین منظور دستاوردهای بسیج برای نخستین در قالب طرح اسوه در استان گیلان به نمایش گذاشته شد.
قاسمی با قدردانی از زحمات خیرین در اجرای طرح رزمایش مواسات در استان گیلان بیان کرد: با کمک بسیجیان، خیرین و پایگاه‌های بسیج ۶۵ هزار بسته معیشتی در غالب هشت مرحله رزمایش کمک مومنانه در این نیازمندان توزیع شد.


فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت نیز در این جلسه با بیان اینکه بسیج تبلور ایستادگی در برابر استکبار است، اظهار کرد: بسیج و لشکر ۲۰ میلیونی آن در تمامی بحران‌ها در کنار مردم، انقلاب و مستضعفین بوده و از هیچ تلاشی برای حفظ این انقلاب دریغ نمی‌کنند.
سرهنگ محمد نیک‌فطرت با اشاره به نقش فضای مجازی در ایجاد آشوبات اخیر در کشور گفت: اغتشاشگران اخیر یک جنگ ترکیبی بوده است زیرا دشمن با بمباران رسانه‌ای سعی داشت اذهان عمومی را به آینده جمهوری نا امید کند.
در پایان این مراسم از زحمات سرهنگ سید اکبر قاسمی قدردانی و سرهنگ محمد نیک‌فطرت به عنوان فرمانده جدید سپاه ناحیه مرکزی رشت معرفی شد.

برچسب ها
نوشته های مشابه
۱۰ پروژه بزرگ و حیاتی شرکت برق منطقه‌ای گیلان برای عبور موفق از تابستان جاری آماده بهره‌برداری است
تبدیل مجوزها مصداق بارز یک عملکرد و اقدام توسعه گرایانه/کسب جایگاه دوم گیلان از میان ۳۱ استان کشور در تبدیل مجوزها/ قطع ارائه خدمات دولتی به صاحبان مجوز کاغذی در آینده نزدیک
روز ملی ایمنی حمل و نقل، روزی نمادین برای ارتقاء فرهنگ ایمنی و ترافیک است
نقش آموزش در کاهش اقلام دارویی و آزمایش پزشکان انکارناپذیر است
برگزاری دومین کنگره ۸ هزار شهید گیلان با حرکت جهادی
سرپرست معاونت توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان منصوب شد
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شما باید وارد سایت شوید تا بتوانید نظر دهید.