صفیر گیلان/زلیخا صفری؛بمناسبت سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر با حضور  شهردار فومن،فرمانده سپاه ناحیه شهرستان، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهرفومن  و شهروندان عملیات احداث بلوار شهدا آغاز گردید. شهردار فومن در حاشیه این پروژه ضمن گرامیداشت سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر ، روز مقاومت ، ایثار و پیروزی و تبریک این روز  به مردم عزیز و […]

صفیر گیلان/زلیخا صفری؛بمناسبت سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر با حضور  شهردار فومن،فرمانده سپاه ناحیه شهرستان، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهرفومن  و شهروندان عملیات احداث بلوار شهدا آغاز گردید.

شهردار فومن در حاشیه این پروژه ضمن گرامیداشت سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر ، روز مقاومت ، ایثار و پیروزی و تبریک این روز  به مردم عزیز و مهربان و ولایت مدار فومن گفت؛امروز به مناسبت سوم خرداد مراسم کلنگ زنی انتهای بلوار شهدا را در روز آزاد سازی خرمشهر را اغاز کردیم.

غلام نیا طول بلوار شهدا را  ۱۰۰۰ متر مربع  با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیون ریال خواند و افزود: اعتبار این پروژه از درامد شهرداری و بر اساس قانون مالی و مالیاتی شهرداری قرار داد بسته شد و از امروز عملیات آغاز خواهد شد .

مهندس غلام نیا خاطر نشان کرد :این بلوار در مسیر ورودی فومن به شنبه بازار احداث می شود و تا ماههای آینده به بهره برداری خواهد رسید..

وی این بلوار را هدیه ای در این روز مبارک برای مردم ولایت مدار فومن خواند و گفت: اسفالت  معابر و خیابانهای سطح شهرستان ادامه خواهد داشت و  یک پروژه ای در میدان جانبازان با المان قشنگ به زودی افتتاح خواهد شد.

 وی شهرداری فومن را در تمام ساعات کاری با کار خواند و گفت: همکاران شهرداری فومن از ساعت ۸ صبح کار را در این مجموعه آغاز و تا پاسی از شب کار می کنند و در خدمت مردم انچه تکلیف داریم و انچه شهر را برای ورود گردشگر مهیا می کند  با همکاری همکاران انجام می دهیم.

وی به روشنایی شهر اشاره و افزود:روشنایی شهر در برنامه کاری من هست و به زودی برخی بلوارها با نماد های جدید روشن خواهد شد و امیدوارم در آینده نزدیک شهری با شبهای روشن داشته باشیم.

وی در پایان خواستار همراهی و همکاری بیش از پیش شهروندان در عمران آبادانی شهر فومن شد.

شهردار و اعضای شورای شهر فومن در حاشیه این مراسم با جناب محمدی که اهل خرمشهر هستند و در این خیابان ساکن و آژانش خرمشهر را مدیریت می کنند گفتگو داشتند.

IMG_20180524_125232_783IMG_20180524_123210 IMG_20180524_122748 IMG_20180524_122230