صفیر گیلان؛بنیاد مسکن با نگاه جهادی در حوادث طبیعی همواره پای کار است و در حوادث غیرمترقبه بنیاد مسکن به خوبی پای کار آمده و زمینه ای را فراهم کردند برای این که واحد های مسکونی آسیب دیده بلافاصله بازسازی شوند.

به گزارش پایگاه خبری صفیر گیلان؛مهندس حامد دائمی مدیرکل به اتفاق حجت الاسلام والمسلمین قربان پور مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن استان، معاونین پشتیبانی و مسکن شهری با حضور در دفتر امام جمعه شهرستان خمام با حجت الاسلام و المسلمین اسداله زاده دیدار و گفتگو کرد.

درابتدای این دیدار مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گزارشی از عملکرد بنیاد مسکن در سطح شهرستان در زمینه اجرای طرح هادی روستایی، صدور سند مالکیت روستایی و نوسازی و مقاوم سازی مسکن روستایی با استفاده ازتسهیلات وام کم بهره ارئه نمود
مهندس دائمی با اشاره به دیدگاه های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در خصوص خدمت به مردم و توانمندی های موجود در بدنه فنی مهندسی بنیاد مسکن استان ابراز داشت بنیاد مسکن استان گیلان آمادگی کامل جهت عمران و ابادانی در روستاها و شهرها را داشته و میتواند بازوی توانمند عمرانی در استان باشد .
حجت الاسلام و المسلمین اسداله پور امام جمعه خمام با اشاره به کارنامه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، از خدمات این نهاد مقدس تقدیر بعمل آورد. امام جمعه خمام باعنایت به مشکلات اقتصادی و معیشت موجود در جامعه و لزوم مردم داری اشاره و افزود: یکی از مهم ترین کارها، اغنا کردن مردم و تکریم ارباب رجوع می باشد و بعضا اکثر مشکلات با برخورد اخلاقی مناسب مرتفع و یا کاهش می یابد.

وی بیان کرد: بنیاد مسکن با نگاه جهادی در حوادث طبیعی همواره پای کار است و در حوادث غیرمترقبه بنیاد مسکن به خوبی پای کار آمده و زمینه ای را فراهم کردند برای این که واحد های مسکونی آسیب دیده بلافاصله بازسازی شوند. ایشان اظهار داشتند : دستور حضرت امام (ره) مبنی بر تاسیس بنیاد مسکن نشان از آینده نگری ایشان دارد و یکی از فرامین بزرگ آن بزرگوار می باشد