به گزارش صفیر گیلان ؛?نوروز شادمانه ترین لحظه های زندگی و زیباترین آئین ایرانی است و می توان گفت بهار ،نماد اعجاز خلقت هستی است که در آن طبیعت دوباره بعد از زمستانی سخت ، زنده می شود و تن پوشی از سبزی و بالندگی را بر تن می نماید . پیام تبریک نوروزی فرماندار […]

به گزارش صفیر گیلان ؛?نوروز شادمانه ترین لحظه های زندگی و زیباترین آئین ایرانی است و می توان گفت بهار ،نماد اعجاز خلقت هستی است که در آن طبیعت دوباره بعد از زمستانی سخت ، زنده می شود و تن پوشی از سبزی و بالندگی را بر تن می نماید .

پیام تبریک نوروزی فرماندار شهرستان صومعه سرا ؛

? یا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ?

?نوروز شادمانه ترین لحظه های زندگی و زیباترین آئین ایرانی است و می توان گفت بهار ،نماد اعجاز خلقت هستی است که در آن طبیعت دوباره بعد از زمستانی سخت ، زنده می شود و تن پوشی از سبزی و بالندگی را بر تن می نماید .
?امسال نیز با وجود فراز و نشیب هایی که گذشت، اکنون به انتظار بهاری دیگر در طبیعت و عرصه ملی و بین المللی برای ایران اسلامی ، گیلان همیشه سرسبز و شهرستان صومعه سرا خواهیم نشست و برای رسیدن به این هدف تلاشی مضاعف می کنیم.
?بهاری که به رغم همه زیبایی های خود، با تحولی سیاسی برای ملت بزرگ و همیشه در صحنه ایران همراه است.
?انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا که به فرموده مقام معظم رهبری ملت ایران این بار نیز با حضوری آگاهانه و باشکوه همانند انتخابات های گذشته چشم دشمنان ایران و نظام مقدس اسلامی را خیره می کنند.
?در نوروزی که پیش روست، شهرستان صومعه سرا با وجود همه جاذبه های طبیعی ، مذهبی ، تاریخی و گردشگری خود را آماده میزبانی از مهمانان و مسافران عزیزی می کند که برای لذت بردن از مناطقی زیبای این شهرستان به این دیار سفر می کنند.
?مناطقی همچون تالاب سلکه،منطقه گردشگری تنیان ، بناهای تاریخی مناره بازار تا برای خود خاطره انگیزترین بهار را در کنار مردمانی با فرهنگ بالا و سابقه مذهبی دینی غنی ساخته و با خود به یادگار ببرند.
?اینجانب به نوبه خود فرا رسیدن سال جدید و عید نوروز باستانی را به تمامی هم میهنان عزیز تبریک عرض نموده امیدوارم سالی همواره سرشار از موفقیت و پیروزی و سلامتی در سایه الطاف الهی و در ظل توجهات حضرت ولی عصر(عج) و مقام معظم رهبری داشته باشید.

علی فتح اللهی
فرماندار شهرستان صومعه سرا

a