صفیر گیلان؛رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در نشست شورای فنی دانشگاه بر ضرورت بهره‌مندی حداکثری از توان خیّران برای اتمام پروژه‌های عمرانی تأکید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی صفیر گیلان،نشست شورای فنی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با حضور دکتر ارسلان سالاری، رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان، معاونین و مدیران ستادی و همچنین مهندسین ناظر پروژه‌های فنی و عمرانی در سالن اجلاس حوزه ریاست دانشگاه برگزار شد.

دکتر ارسلان سالاری، رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در این نشست بر ضرورت تسریع در انجام فرایندهای قانونی به جهت فراهم کردن زیرساخت‌های بیمارستان‌های جایگزین رازی و حشمت رشت تأکید کرد.

وی با اشاره به عزم خیّران در احداث و توسعه طرح‌های حوزه سلامت، اظهار کرد: خوشبختانه خیّران نیکوکار استان به‌ویژه در شرق گیلان برای ساخت و تکمیل پروژه‌های عمرانی استان، آمادگی خوبی دارند و باید از این مزیّت به‌ درستی بهره‌مند شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان تأمین مسکن برای پزشکان متخصص را یکی از اولویت‌ها دانست و گفت: باید در تأمین مسکن متخصصین، اهتمام ویژه داشت و با بهره‌گیری از همه ظرفیت‌ها در تحقق این مهم اقدام کرد.

دکتر سالاری همچنین به پروژه‌های بهداشتی در شهرستان‌ها اشاره کرد و افزود: تعدادی از پروژه‌های محرومیت زدا در شهرستان‌ها در دست اقدام هستند که می‌ بایست تکمیل آن‌ها در اولویت قرار بگیرد.

گفتنی است؛ در نشست شورای فنی دانشگاه ، ساخت و تکمیل  ۳۲ پروژه عمرانی و فنی بهداشتی و درمانی استان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.