اختصاصی/صفیر گیلان؛پروژه آبرسانی در روستای آبرود شهرستان فومن عصر  روز گذشته (پنجشنبه ۴ خرداد ۱۴۰۲) با حضور سرهنگ خلبان رحمانی جانشین مرکز اموزش هواپیمایی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی،مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب گیلان،فرماندلر ،نماینده ،امام جمعه ،رمانده انتظامی،رمانده سپاه  و دیگر مسئولان شهرستانی و استانی در روستای آبرود برگزار شد. این پروژه با […]

اختصاصی/صفیر گیلان؛پروژه آبرسانی در روستای آبرود شهرستان فومن عصر  روز گذشته (پنجشنبه ۴ خرداد ۱۴۰۲) با حضور سرهنگ خلبان رحمانی جانشین مرکز اموزش هواپیمایی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی،مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب گیلان،فرماندلر ،نماینده ،امام جمعه ،رمانده انتظامی،رمانده سپاه  و دیگر مسئولان شهرستانی و استانی در روستای آبرود برگزار شد.

این پروژه با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد تومان از طرح محرومیت زدایی ارتش جمهوری اسلامی با همکاری ارتش به اتمام رسیده که از این مبلغ تا امروز سه و نیم میلیارد تومان به حساب شرکت آب و فاضلاب و ۳۳۰ میلیون تومان به حساب شرکت توزیع برق اختصاص داده شد.

گفتنی است در اجرای این پروژه با تلاش نیروهای شرکت آب و فاضلاب استان و شهرستان و  اداره برق با دو شیفت کاری  با حمایت و نظارت ارتش اجرایی شد.

این چاه  با آب دهی ۱۰ لیتر در ثانیه از خرداد سال گذشته استارتش  در زمین اهدایی توسط  دو خیر منطقه زده شد و در مهر ماه به پایان رسید و اکنون نیز انتقال آب با لوله گذاری به مشترکان روستایی ازحفر چاه تا لوله گذاری ۳۳۰۰ متر خط انتقال با لوله ۱۶۰ پلی اتیلنو محصور سازی چاه و محوطه
و نیز هزینه برق رسانی به چاه،هزینه تجهیزات برقی و مکانیکی،تجهیز و راه اندازی ایستگاه پمپاژ واسط و … به اتمام رسد.

پروژه آبرسانی در روستای آبرود و کنده سر ۴۵۰ خانوار را تحت پوشش قرار می دهد که   با کل اعتبار هزینه شده ۳٫۵میلیارد تومان وتعهدات باقیمان۱٫۴ میلیارد تومان که جمع کل ۴٫۹ میلیارد تومان به بهره برداری  رسید.

  • نویسنده : زلیخا صفری راسته کناری