با حضورفرماندار صومعه سرا و در هفتمین روز از هفته دولت، ۱۲ طرح در بخشهای مختلف سطح شهرستان و با اعتباری بالغ بر ۳۴ میلیارد ۴۵۹ میلیون تومان افتتاح گردید.

به گزارش پایگاه خبری صفیر گیلان؛ مهدی صفاتی فرماندار صومعه سرا  به همراه داود توفیقی معاون عمرانی فرمانداری، سید کاظم دلخوش نماینده مردم شهرستان، حجت الاسلام جلالی امام جمعه و جمعی از مسئولان از زمین چمن مصنوعی در مجموعه ورزشی کارگران با اعتبار ۳ میلیارد تومان بهره برداری کردند.

روکش آسفالت راه نوخاله به سسمس در بخش تولمات به طول ۳ کیلومتر با اعتبار ۹ میلیارد تومان و یک واحد پرورش مرغ ۳۰ هزار قطعه ای با اعتبار ۶ میلیارد تومان با اشتغال ۴ نفر به صورت مستیم و ۱۰ غیر مستیم در روستای بیشه سرای بخش ضیابر از دیگر پروژه های قابل افتتاح در هفتمین روز از هفته دولت بود.

در ادامه ۷ طرح توسعه و تقویت و تجهیز آب رسانی با اعتبار ۹ میلیارد و ۵۹ میلیون تومان به صورت همزمان در منزل پدر محترم شهید محمد تقی پور نقی زاده در روستای جیره سر نوده بخش ضیابر بهره برداری شد.

همچنین مرکز گرمخانه متمرکز توتون خشک کنی دخانیات بخش طاهرگوراب با اعتبار ۵ میلیارد تومان و اشتغال ۶ نفر به صورت دائم و ساختمان آتش نشانی شهرداری این شهر با اعتبار ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان افتتاح و به بهره برداری رسید.

گفتنی است در حوزه ورزشی پروژه زمین چمن مصنوعی مدرسه نرگستان و زمین فوتبال ساحلی مدرسه امیر کبیر سیاه درویشان در قالب طرح شهید سلیمانی با اعتبار ۳۵۰ میلیون تومان بصورت همزمان به بهره برداری رسید.

  • نویسنده : تنظیم؛زلیخا صفری