با صدور حکمی از سوی دکتر عباسی استاندار گیلان، بهروز(محمد) جلائی به‌عنوان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری منصوب شد.

به گزارش پایگاه خبری صفیر گیلان؛ اسدالله عباسی نماینده عالی دولت در گیلان با صدور حکمی، بهروز( محمد) جلائی را به‌عنوان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری منصوب کرد.

در بخشی از حکم انتصاب استاندار گیلان آمده: امید است در راستای تحقق اهداف عالیه انقلاب اسلامی و اجرایی شدن برنامه‌ها و سیاست‌های دولت مردمی در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) و تحت رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری موفق باشید.

سردار دکتر محمد (بهروز) جلایی، متولد ۱۳۴۵ جانباز ۷۰% دوران دفاع مقدس و ساکن شهرستان فومن است.

ایشان تنها بسیجی دارنده نشان فتح از دست رهبر معظم انقلاب در استان گیلان می باشد که هم اکنون عضو هیات علمی دانشگاه گیلان در گروه علوم سیاسی و یکی از اساتید برجسته درس آشنایی با دفاع مقدس در دانشگاه‌های بزرگ استان است.

این سردار بسیجی از راویان مطرح و از سخنرانان برتر استان در حوزه مسائل سیاسی و جامعه شناسی به حساب می‌آید. در هشت سال دفاع مقدس از سال ۵۹ تا پایان جنگ و پس از جنگ به عنوان بسیجی در مناطق غرب و جنوب کشور حاضر بوده و در عملیات‌های بزرگی همچون والفجر ۴، ۶ ، ۹ ،۱۰، کربلای ۴ و ۵ و نصر ۴ حضور داشته است.

در سابقه کاری او مسئول بسیج اساتید گیلان دیده می شود.

پیش از این حسین مصطفی‌پور، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان بوده است.

//صفیر گیلان انتصاب سردار بهروز جلایی را که افتخاری برای نظامیان و گیلانیان و جانبازان و مردم فهیم فومن واز دیار آیت الله بهجت است تبریک و عرض نموده و توفیقات روز افزون را برای رزمنده ای که عمر خود را وقف جهاد و خدمت به مردم کرده است ارزومند است.