صفیر گیلان؛شهید بهمن شجاع در جزیره مجنون به شهادت رسید و با دیگر شهدای اسلام و انقلاب اسلامی آسمانی گردید.

به گزارش خبرنگار صفیر گیلان از فومن؛ ۳۴ یادواره شهید بهمن شجاع در مسجد فاطمیه روستای  راسته کنار با حضور رییس بنیاد شهید شهرستان فومن و نمایندگان فرماندهی سپاه ناحیه شهرستان  و خانواده شهید و فرمانده پایگاه روستا،شورا و دهیاری و همچنین حضور گرم اهالی روستا شامگاه شب گذشته بعد از فریضه نماز مغرب و عشاء با سخنرانی حجت الاسلام اکبر قلیزاده و و مداحی مداح اهل بیت  برگزار شد.
به گزارش صفیر گیلان شهید بهمن شجاع راسته کناری فرزند محرم به سال ۴۶ در روستای راسته کنار چشم به روشنایی جهان گشود.
دوران کودکی را در کنار خانواده  و در کار کشاورزی سپری نمود تا اینکه وارد مدرسه شد و تا قبولی چهارم ابتدائی به تحصیل پرداخت پس از ترک تحصیل به کار آزاد روی آورد و مدتی به عنوان حلب زن به نصب شیروانی با تعدادی از استادکارها ی شهر فومن پرداخت و چند سالی را در این کار بود تا اینکه برای  خدمت خود را برای انجام وظیفه انقلابی و اسلامی آماده نمود پس از گرفتن دفترچه آماده به خدمت دوره آموزشی را سپری نمود و بعد از اتمام دوره آموزشی به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام گردید.
در نهایت با پیکارهای بی امان او با دشمن باعث شد که در بیست و دوم تیر ۶۶ در جزیره مجنون به شهادت برسد و به دیگر شهدای اسلام آسمانی گردد.
شهید بهمن شجاع تنها شهید روستا است که  در سن ۲۰ سالگی به شهادت رسید و  مسجد فاطمیه روستای راسته کنار  مزین به عکس و نام این شهید سرافراز  است.

ای سبک تازان و گردان در شب میدان و سنگر
شاهد مهر و وفاتان باد و باران ماه و اختر

عکس: زلیخا صفری راسته کناری

  • نویسنده : زلیخا صفری راسته کناری