به گزارش اختصاصی صفیر گیلان از صومعه سرا ؛مراسم تودیع و معارفه فرماندار صومعه سرا امروز با حضور استاندار،معاون سیاسی امنیتی استانداری و نماینده و امام جمعه  و رواسای ادارات و…این شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری این شهر برگزار شد . در این مراسم ابتداء حسین اسماعیل پور گزارش عملکردی ارائه و نقاط […]

 

 

به گزارش اختصاصی صفیر گیلان از صومعه سرا ؛مراسم تودیع و معارفه فرماندار صومعه سرا امروز با حضور استاندار،معاون سیاسی امنیتی استانداری و نماینده و امام جمعه  و رواسای ادارات و…این شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری این شهر برگزار شد .

در این مراسم ابتداء حسین اسماعیل پور گزارش عملکردی ارائه و نقاط ضعف و قوت شهرستان و کارهای اجرایی را به استحضار حاضران رساند.

اسماعیل پور برخورداری شهرستان را در دولت تدبیر و امید با افزایش مطرح نمود و گفت: این شهرستان در حوضه کشاورزیبا پتانسیل های زیادی همراه است.

سپس امام جمعه شهرستان صومعه سرا با اشاره به اینکه خدمت به خلق توفیق است گفت: من از زحمات اسماعیل پور تقدیر و به جناب فتح الهی کمک خواهم کرد .

وی هر آمدنی را با رفتنی مثال زد و گفت:من امیدوارم با همکاری نماینده بتوانیم در کنار فرماندار کارهای بزرگی برای شهرستان انجام دهیم.

استاندار گیلان در این مراسم ضمن تسلیت آتش نشانان در واقعه پلاسکو گفت:من دیروز در پلاسکو شاهد بودم که عزیزانی که ناجی بودند با زحمت و سختی و مشقت فراوان دنبال همکاران خود برای پیدا شدنشان می گشتند.

محمد علی نجفی از زحمات فرمانداران  و اعضای شورای تامین تقدیر نمود و گفت:شاخصه های ارائه شد گویای خدمات دولت در این شهرستان است.

نجفی امارها را نشانه خدمات رسانی خواند و افزود:باید در کنار خدمت رسانی و دست یافتن به توفیقات شیطنت ها را در پشت مرزها ببینیم و اینکه دشمن از چه راهی نفوذ می کند.

. ایشان همچنین به موضوع جلسه امروز خود در استانداری در خصوص هجمه های بزرگ ناهنجاری و  آسیب های اجتماعی  پرداخت و گفت:باید با کمک همدیگر و با تلاش و فکر از اسیب ها پیشگیری کنیم.

وی به این چنین نقل و انتقالات اشاره و افزود: این نقل و انتقالات تکالیف ما را روشن و جدی تر می کند و این انجام تکالیف در سایه وحدت قابل اجرایی است.

محمد علی نجفی همچنین به افتتاح دو کارخانه بزرگ در گیلان با سرمایه گذاری ۱۰۰۰ میلیارد تومان اشاره و افزود: محصولات چوبی تولید شده می تواند در بخش صادرات کمک کند.

وی شهرستان صومعه سرا را با طرفیت کشاورزی مزرح و تصریح کرد؛صنوبر کاری می تواند به تولیدات در کارخانه ها کمک و ایجاد اشتغال کند.

2348984

.

نجفی تاکید کرد ؛فرصتها را شکر گذار باشیم و این تکلیف که بر ماست به درستی انجام دهیم زیرا ما بدهکار مردم و خادمان مردم هستیم..

استاندار تاکید کرد؛از مدیران ادارات خواست تا در جمع مردم بروند و برنامه ریزی داشته باشند.و در های اداراتشان به روی مردم باز باشدخدمات را بازگو کنند.

ایشان ضمن تقدیر از اصحاب خبر و رسانه گیلان که اخلاق مدار هستند  گفت: برخی سایتها در فضای مجازی به ناسزا و توهین می پردازند و این کار باعث  اختلافات می شود اخلاق را حفظ و مشکلات را با رسانه ای کردن بر طرف کنید.

علی فتح اللهی  نقش مردم در پیروزی انقلاب را نقش اساسی و مهم خواند و گفت:هر گاه نظام به حضور مردم نیاز داشت مردم در صحنه بودند.

فرماندار جدید صومعه سرا با اشاره به تلاش برای ایجاد توسعه و رشد در شهرستان گفت:بهترین عملکرد هر مسئولی ارائه خدمات بیشتر و بهتر به مردم است.

وی با بیان اینکه مسئولان شخصیت اداری و اجتماعی خود را از مردم می گیرند، ادامه داد: یکی از راهکارهای جلب رضایت خداوند جلب رضایت مردم بوده که مسئولان نظام اسلامی باید در این زمینه بیشتر تلاش کنند.

فتح اللهی تأکید کرد: امیدواریم بتوانیم با تعامل و همکاری همه مسئولان دستگاه های اجرایی شهرستان به اهداف برنامه ریزی شده برای توسعه و رشد شهر صومعه سرا دست پیدا کنیم.