در خطبه های نماز جمعه رشت

به کارگیری مدیران توانمند و انقلابی توسط دولت مردان ور سریعترین زمان/دیوان سالاری از بین برود / با رانت خواری و باندبازی برخورد شود

  پرینت
به کارگیری مدیران توانمند و انقلابی توسط دولت مردان ور سریعترین زمان/دیوان سالاری  از بین برود / با رانت خواری و باندبازی برخورد شود
شناسه خبر : 48856 | تاریخ انتشار : 05 شهریور 1400 - 18:20 | 243 بازدید | تعداد دیدگاه : ۰ | ارسال توسط :

امام جمعه رشت خواستار به کارگیری مدیران توانمند توسط دولتمردان شد و اظهار کرد: مدیر باید از سابقه خوب برخوردار بوده و دست پاک داشته باشد

  • به گزارش پایگاه اطلاع صفیر گیلان؛ آیت الله رسول فلاحتی امروز در خطبه های نمازجمعه رشت با توصیه همگان به رعایت تقوای الهی و پرهیز از گناهان اظهار کرد: ششم شهریورماه جاری مصادف با ۱۹ محرم سال ۶۱ هجری قمری و آغاز حرکت اسیران کربلا از کوفه به طرف شام است و این ایام را تسلیت عرض می کنیم.

وی به انفجار ساختمان نخست وزیری توسط منافقان کوردل و شهادت رجایی رئیس جمهور و باهنر نخست وزیر در هشتم شهریورماه سال ۱۳۶۰ اشاره کرد و افزود: امروز ملت ایران در سایه صبر و مقاومت در آسایش بسر می برند و منافقان آواره هستند.

امام جمعه رشت با اشاره به حضور رئیس جمهور به همراه هیئت دولت در مرقد امام (ره)، بیان کرد: رئیس جمهور نخستین جلسه هیئت دولت جدید را تشکیل داد و فرمود که مشکلات دیوان سالاری باید از بین برود و با رانت خواری و باندبازی برخورد شود.

آیت الله فلاحتی، ساخت سالانه یک میلیون مسکن را از سخنان رئیس جمهور در هیئت دولت خواند و گفت: تورم بیداد می کند و همه قوای مجریه باید برای مهار تورم تلاش کنند.

وی از باب یک شهروند و خیرخواهی برای کسانی که زعامت مردم به ویژه مسائل اجرایی کشور را به عهده می گیرند، تصریح کرد: دولتمردان در مسائل مختلف هماهنگ و یکصدا باشند و اختلاف های کارشناسی را به سطح جامعه نکشانند زیرا اگر اختلاف های کارشناسی مسئولان اجرایی به بیرون کشانده شود امیدها را از مردم سلب می کند.

نماینده ولی فقیه در گیلان به انتخاب استانداران، فرمانداران، مدیران ارشد و حتی مدیران میانی اشاره کرد و یادآور شد: مدیران را جوان کنید و از به کارگیری مدیران فرسوده اجتناب شود.

آیت الله فلاحتی با تاکید براینکه مدیران مومن باید ملاک انتخاب دولتمردان باشد، خاطرنشان کرد: مدیر باید مومن به انقلاب، مومن به دین، مومن به ارزش ها و مومن به رهبری باشد ضمن اینکه مدیران انقلابی که در راستای ارزش های انقلاب، انقلابی عمل می کنند به کارگیری شوند.

وی، خواستار به کارگیری مدیران توانمند توسط دولتمردان شد و اظهار کرد: مدیر باید از سابقه خوب برخوردار بوده و دست پاک داشته باشد

  • امام جمعه رشت با بیان اینکه دولتمردان باید سهم خواهی انتخاباتی را کنار بگذارند، اظهار کرد: اگر اینگونه عمل شود ممکن است نوعی خیانت به مردم باشد.

آیت الله فلاحتی بر برطرف کردن سریع تر مشکلات جامعه توسط دولتمردان تاکید کرد و افزود: نفوذی ها، ضد انقلاب درون و بیرون و ضد مردم در تلاش هستند اقلام را گران کنند و مقابله با آن نیازمند فعال کردن تمام دستگاه های نظارتی است.

وی با اشاره به اینکه احتکارگر ضد مردم و ضد دین است، بیان کرد: میدان های نفوذ ضد انقلاب باید بسته شود و در این راستا دستگاه قضا حمایت می کند.

نماینده ولی فقیه در گیلان به تدبیر هوشمندانه رهبر مومن عربی سید حسن نصرالله مبنی بر واردات سوخت از ایران اشاره کرد و گفت: اقدام مشترک حزب الله لبنان و ایران دل اهالی مقاومت را خوشحال کرد و همه گروه های لبنانی مسرور شدند.

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه متاسفانه ۴۰ سال است که افغانستان روزگار خوشی ندارد و مورد طمع قدرت های سلطه طلب قرار گرفته، تصریح کرد: آمریکایی ها ۳۰۰ هزار نفر را در افغانستان مسلح کردند اما در مقابل یک هزار طالبان نتوانستند مقاومت کنند.

وی به نشست دوحه طالبان و آمریکا اشاره کرد و گفت: ما به طالبان خوشبین نیستیم اما آنقدر قدرت ندارند که بخواهند در مقابل ایران بایستند ضمن اینکه آمریکا نشان داد کشور قابل اعتمادی نیست.

امام جمعه رشت با اشاره به اینکه آمریکا قدرت زورگوی پوشالی است، خاطرنشان کرد: امام(ره) فرمودند آمریکا شیطان بزرگ است و براین اساس فریاد مرگ بر آمریکا ملت ها باید بلند باشد.

آیت الله فلاحتی پیرامون حقوق امامان علیه السلام بر انسان ها در راستای سبک زندگی اسلامی اشاره کرد و یادآور شد: همه انسان ها در حیات مادی فردی و اجتماعی نیازمند به اموری هستند که موجب سعادت در زندگی شان شود.

وی ادامه داد: یکی از عمده ترین موضوع هایی که می تواند موجب انسجام زندگی فردی و اجتماعی انسان ها شود، امامت است بنابراین رهبری در تفکر شیعی از جایگاه بالایی برخوردار است و در امتداد رسالت محسوب می شود.

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه رهبری در امتداد امامت است، اظهار کرد: گسست و فاصله گرفتن از امامت آثار سویی دارد که جبران ناپذیر است.

برچسب ها
نوشته های مشابه
کلیه موزه ها و تفرجگاهای شهرستان فومن در روز ١٣ فروردین همزمان با روز شهادت حضرت امیرالمؤمنین (ع) تعطیل شد
مطالبات شهرداری از دستگاه‌های اجرایی حدود ۶۰۰ میلیارد تومان است
اجرای شعار سالجاری رهبری، آمادگی برای دوران پسا ریل و بهره‌گیری از نظام برنامه ریزی مبتنی بر کار تیمی و هم افزا
افزایش دو برابری توزیع کپسول گاز در ماسوله
ارائه خدمت به ۱۵۰ هزار نفر در مراکز سلامت‌محور گیلان در طرح سلامت نوروزی
“سرپرست مدیریت موسسات ” منصوب شد.
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شما باید وارد سایت شوید تا بتوانید نظر دهید.