با هدف بهبود سطح بهره وری در سازمان و به تبع آن افزایش سطح رضایتمندی مشترکین و مصرف کنندگان گاز طبیعی در استان، در فروردین و اردیبهشت ۱۴۰۰، بیش از ۳ هزار نفر ساعت آموزش حین خدمت در گاز گیلان برگزار شده است.

وی با بیان اینکه ۱۹۶ نفر از کارکنان فنی و عملیاتی در این دوره های آموزشی شرکت کرده اند، گفت: علیرغم وجود محدودیت های کرونایی، پرسنل شرکت بر اساس برنامه ریزی های بعمل آمده از طریق آنلاین در کلاس ها شرکت می کنند.

حسین اکبر دوره های کار تیمی، بررسی و تجزیه و تحلیل حوادث، تکنیک های برنامه ریزی، انواع تصحیح کننده های اندازه گیری گاز و استانداردهای مهندسی مکانیک را از مهم ترین برنامه های برگزار شده در فروردین و اردیبهشت سال جاری عنوان کرد.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در پایان با اشاره به اهمیت آموزش و دانش افزایی کارکنان درجهت بهبود کیفیت خدمات رسانی به ذینفعان سازمان گفت: با برنامه ریزی های بعمل آمده و فراهم بودن زیرساخت های لازم، دوره های آموزشی پرسنل به صورت مستمر در حال انجام است.