مدیرکل بهزیستی گیلان اعلام کرد:

بیش از ۴۲ هزار خانوار گیلانی از بهزیستی مستمری دریافت می‌کنند

  پرینت
بیش از ۴۲ هزار خانوار گیلانی از بهزیستی مستمری دریافت می‌کنند
شناسه خبر : 63051 | تاریخ انتشار : 09 مهر 1401 - 14:37 | 145 بازدید | تعداد دیدگاه : ۰ | ارسال توسط :

خدمت بین دانا، مدیرکل بهزیستی گیلان از تحت پوشش قرار گرفتن پنج هزار خانوار در استان گیلان توسط نهاد بهزیستی خبر داد و گفت: ۴۲ هزار و ۱۶۵ خانوار گیلانی از بهزیستی مستمری دریافت می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری صفیر گیلان، سید مهدی خدمت بین دانا در برنامه گفت‌وگوی خبری با بیان اینکه این سازمان دارای ۶۵ هزار پرونده اعم از توانبخشی، اجتماعی و افراد بهبود یافته است اظهار داشت: ۴۲ هزار و ۱۶۵ خانوار گیلانی از بهزیستی مستمری دریافت می‌کنند.

مدیرکل بهزیستی گیلان مبلغ مستمری‌ها را بین ۴۲۰ هزار تومان برای خانواده یک نفره تا یک میلیون و ۳۲۰ هزار تومان برای خانواده پنج نفره اعلام کرد و یادآور شد: سه هزار نفر از سالمندان، بیماران اعصاب و روان و فرزندان ایتام و بد سرپرست هم توسط بهزیستی استان گیلان تحت پوشش قرار دارند.

وی از اعطای یارانه ۲میلیون تومانی به افراد تحت پوشش نهاد بهزیستی خبر داد و اضافه کرد: سال گذشته پنج هزار خانوار در استان گیلان تحت پوشش نهاد بهزیستی درآمدند همچنین در هفته دولت امسال ۴۳ واحد مسکونی برای مددجویان این سازمان در گیلان افتتاح شد.

مدیرکل بهزیستی استان گیلان ادامه داد: بهزیستی با کمک بنیاد مسکن و با اعتباراتی که در حوزه ساخت مسکن دارد طرح مسکن خود مالکی را در استان گیلان اجرا می‌کند همچنین با توجه به اینکه سن ابتلا به اعتیاد بسیار کاهش پیدا کرده نهاد بهزیستی از این زمینه هم ورود جدی داشته است.

خدمت بین دانا با بیان اینکه برای کاهش معضل اعتیاد علاوه بر کمک به ترک اعتیاد به افراد مستحق کمک مالی هم اعطا می‌شود تصریح کرد: بهزیستی علاوه بر راه‌اندازی مراکز ترک اعتیاد، طرح اجتماع محور را برای پیشگیری از اعتیاد در مناطق آسیب پذیر استان گیلان اجرایی می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: بهزیستی چند سالی است که طرحی را در روستاها دنبال می‌کند و به واسطه آن افرادی که تحت پوشش سازمان بهزیستی باشند را شناسایی و به آنان خدمات لازم را در حوزه‌های مختلف ارائه می‌دهد.

  • منبع خبر : شبستان،
برچسب ها
نوشته های مشابه
بازدید رییس کل دادگستری گیلان از تالاب و صدور دستورات مقتضی
مراسم اختتامیه جشنواره ملی مدرسه عشق در گیلان برگزار شد
جشنواره «مدرسه عشق»با اعتقاد به ظرفیت مردمی و اعتماد به جوانان به کار خود پایان داد
حمید نظرخواه علیسرایی شاعر، نویسنده، پژوهشگر فرهنگ عامه و روزنامه نگار ایرانی به عنوان عضو و رئیس هیأت داوران بخش زبان‌های فارسی و گیلکی در ایران انتخاب شد
توزیع ۲۷ هزار نهال توت بین نوغانداران فومنی
استقبال سرمایه گذاران چینی از بسته‌های سرمایه‌گذاری در منطقه آزاد انزلی
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شما باید وارد سایت شوید تا بتوانید نظر دهید.