به گزارش صفیر گیلان؛استاندار گیلان با بیان اینکه امروز بیش از ۳۰ کامیون از کمک های گیلان عازم مناطق سیل زده کشور شده، ارزش ریالی آن را بیش از یک میلیارد و دویست میلیون تومان اعلام کرد. دکتر مصطفی سالاری در حاشیه ارسال این محموله شامل لوازم ضروری و اساسی که با کمک های مردمی […]

به گزارش صفیر گیلان؛استاندار گیلان با بیان اینکه امروز بیش از ۳۰ کامیون از کمک های گیلان عازم مناطق سیل زده کشور شده، ارزش ریالی آن را بیش از یک میلیارد و دویست میلیون تومان اعلام کرد.

دکتر مصطفی سالاری در حاشیه ارسال این محموله شامل لوازم ضروری و اساسی که با کمک های مردمی و نیز تلاش های دستگاه های امدادی و اجرایی استان گردآوری شده گفت: ارزش ریالی این کالاها بیش از یک میلیارد و دویست میلیون تومان است.
وی با بیان اینکه دو موکب که در ایام اربعین از سوی گیلانیان فعالیت داشته هم برای خدمات رسانی به مناطق سیل زده فرستاده شد،افزود: در چهارمین مرحله از ارسال محموله های کمکی گیلان بیش از ۳۰ کامیون عازم مناطق سیل زده کشور شدند.
استاندار گیلان ضمن تقدیر از تلاش های صورت گرفته مردم و دستگاه های اجرایی برای جمع آوری کمک برای مناطق سیل زده کشور خاطرنشان کرد: مسئولیت توزیع اقلام مذکور در مناطق سیل زده بر عهده هلال احمر و سایر دستگاه های امدادی بوده و امیدواریم به موقع به دست هموطنانمان برسد.

کاروان کمک های مردمی گیلان با حضور آیت الله فلاحتی برای سیل زدگان کشور ارسال شد