صفیر گیلان؛فرمانده دانشکده هوانیروز ارتش گفت: عملیات ساخت بیمارستان ۶۰ تختخوابی کرونایی ارتش در زاهدان با سرعت تمام در حال انجام است و فردا پس از افتتاح توسط فرمانده نیروی زمینی ارتش آماده پذیرش بیمار خواهد بود. 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صفیر گیلان؛ به نقل از ایرنا ،سرهنگ خلبان ولی رحمانی روز سه‌شنبه در گفت‌وگویی اظهارداشت: پس از دستور اکید فرمانده کل ارتش و پیگیری و مدیریت میدانی فرمانده نزاجا امیر سرتیپ کیومرث حیدری، عملیات ساخت بیمارستان تنفسی نیروی زمینی در زاهدان در مراحل پایانی است و فردا با حضور فرمانده نزاجا و مقامات استانی به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی با بیان اینکه در گذشته بیمارستان‌های صحرایی اصفهان و تهران نیز با موفقیت اجرا شده افزود: با توجه به شرایط اقلیمی سیستان و بلوچستان و وزش بادهای شدید موسمی و گرد و خاک و گرمای شدید، نوع سازه را کاملا متفاوت از قبل و با سازه بسیار مستحکم و فلزی انتخاب شده که در مقابل سرما، گرما و بادهای شدید عایق و در مقابل زلزله ایمن است.
فرمانده دانشکده هوانیروز ارتش گفت: این بیمارستان ۶۰ تختخوابه به تمام امکانات پزشکی و بیمارستانی مجهز شده و در صورت نیاز و ضرورت قابلیت افزایش ظرفیت تا ۱۰۰ تخت را نیز دارد.

وی از ساخت ۲ بیمارستان با همین امکانات در خاش و زابل خبر داد و افزود: عملیات ساخت این بیمارستان‌ها با سرعت در حال انجام است و بزودی به بهره‌برداری خواهد رسید.
سرهنگ خلبان رحمانی اظهارداشت: این بیمارستان‌ها مجهز به دستگاه‌های اکسیژن ساز، ونتیلاتور و اتاق احیا هستند.

وی اظهارداشت: مرد میدان همه اقدامات و عملیات مردمیاری ارتش در منطقه سیستان و بلوچستان، فرمانده نیروی زمینی ارتش است و هوانیروز نیز آماده است همه ظرفیت‌هایش را تا لحظه استقرار شرایط عادی در این استان پای کار داشته باشد.
فرمانده دانشکده هوانیروز ارتش، غیرت و نجابت مردم سیستان و بلوچستان را ستود و افزود: در مقابل این مردم شریف و بزرگ، لحظه‌ای از کار خسته نخواهیم شد و همکارانم در خدمت به مردم این استان افتخار می‌کنند.

وی تصریح کرد: همچنین به دستور فرمانده نیروی زمینی ارتش،ضمن انجام عملیات آبرسانی مقطعی با تانکر و اهدای صدها هزار بسته آب معدنی، عملیات لوله کشی آب ۱۷ روستا در سیستان و بلوچستان را نیروی زمینی ارتش بر عهده گرفته که بزودی انجام خواهد شد.