شرکت گاز استان گیلان با هدف اشاعه فرهنگ ایثار و از خودگذشتگی در سطح سازمان و جامعه و در راستای ارائه الگوهای شایسته به پرسنل شرکت، اقدام به تهیه جلد دوم کتاب خاطرات و خاطرات ایثارگران معزز این شرکت کرده است.

به گزارش صفیر گیلان به نقل از  روابط عمومی گاز گیلان، حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با ضروری دانستن فراگیری و نهادینه شدن ارزش های اخلاقی و الگوپذیری از ایثارگران سرافراز، اظهار داشت: بر اساس مصوبه شورای فرهنگی گاز گیلان، این شرکت طی قراردادی با مؤسسه جامعه پژوهشگران قلم گیلان در سال ۹۹، اقدام به ثبت زندگینامه و خاطرات جانبازان، آزادگان و فرزندان معزز شهدا با عنوان کتاب شهد ایثار نمود و هم اکنون تالیف جلد دوم این کتاب را در قالب ۳۰۰ صفحه در دستور کار قرار دارد.

مهندس اکبر در ادامه ایثارگران را الگو و سرمشق جامعه کنونی عنوان کرد و گفت: ایثارگران عزیز باید با از خود گذشتگی، الگوی جامعه به خصوص جوانان ما باشند.

وی در خاتمه بیان کرد: تعالی و پیشرفت جامعه امروز مدیون جانفشانی های رزمندگان دیروز و ایثارگران امروز است، لذا علاوه بر تکریم ایثارگران باید به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه همت نماییم.

لازم به توضیح است شرکت گاز استان گیلان دارای ۱۴۰ نفر کارمند ایثارگر از جمله جانبازان، آزادگان، فرزندان معزز شهدا و رزمنده می باشد.