صفیر گیلان/اولین برگ برنده دلخوش در انتخابات مجلس رشت و خمام رونمایی شد و حسن تامینی نماینده اسبق رشت حمایت خود را از سیدکاظم دلخوش در این دوره از انتخابات اعلام کرد.

 

در حالی که تا همین چند روز پیش حسن تامینی در انتظار تایید صلاحیت خود برای رقابت در این دوره از انتخابات مجلس بود با مشخص شدن وضعیت صلاحیت ها و آغاز تبلیغات انتخاباتی، تامینی نماینده اسبق رشت که در همان ادوار با مقبولیت و آرای بالا راهی مجلس شده بود حمایت خود را از سید کاظم دلخوش اعلام کرد.

تامینی در دوران حضورش در انتخابات، علاوه بر آرای بالا در بخش مرکزی و دیگر توابع رشت، به طور ویژه در لشت نشا آرای بسیار بالایی را به دست آورد و حالا این اعلام حمایت می تواند کار دلخوش را در لشت نشا راحت تر کند.

حسن تامینی را باید اولین برگ برنده دلخوش در این دوره از انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه رشت و خمام دانست و گفته می شود همچنان دلخوش برگ های دیگری در دستانش دارد که می تواند سرنوشت بازی را به کلی تغییر دهد.

ظاهرا دلخوش قصد دارد با تمام قوا کار را پیش ببرد. او به دنبال آرایی قابل توجه در انتخابات است و با روندی که در پیش گرفته و با استقبالی که از او در ستادهایش به وجود آمده است از همین حالا باید دلخوش را یکی از جدی ترین نامزدهای انتخابات در این حوزه انتخابیه بدانیم