مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گیلان با اشاره به اینکه خدمت به محرومان سرلوحه امور بنیاد مسکن است، گفت: تامین مسکن محرومان، رسالت اصلی بنیاد مسکن است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صفیر گیلان؛مهندس رضا خواجه ای مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان به همراه معاونین با حضور در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گیلان، با مهندس اکبرزاده مدیرکل بنیاد مسکن استان گیلان و معاونین ایشان دیدار و درخصوص مسائل و موارد جاری بنیاد مسکن و ارائه راهکارهای مناسب دراجرای طرحهای عمرانی درروستاهای هر دو استان و وظایف مشترک گفتگو کردند.

در ابتدا مهندس اکبرزاده ضمن خوش آمدگویی به مهندس خواجه ای و همراهان به برخی فعالیت های این نهاد اشاره کرد و گفت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تاکنون بدون توجه به مشکلات، خدمات ارزنده ای در مناطق محروم و سانحه دیده انجام داده که عمدتاً در روستاها بوده است.

وی بنیادمسکن انقلاب اسلامی را نهادی انقلابی و خدمتگزار عنوان کرد و افزود: اندیشه الهی و ژرف‌نگر بنیان‌گذار جمهوری اسلامی در رسیدگی به امور محرومین و مستضعفین جامعه موجب تشکیل نهادهای انقلابی و خدمتگزار شد که بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به ‌عنوان نهادی انقلابی در راستای خدمت‌ رسانی به محرومین جامعه به فاصله ۲ ماه پس از استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی تأسیس شد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گیلان با اشاره به اینکه خدمت به محرومان سرلوحه امور بنیاد مسکن است، گفت: تامین مسکن محرومان، رسالت اصلی بنیاد مسکن است.

محمد اکبرزاده اظهار کرد: ساخت مسکن برای اقشار کم درآمد، بنا به فرمان تاریخی امام (ره) که توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی عملیاتی شده، تحقق مشارکت‌های مردمی در رفع نیازهای جامعه است. وی با اشاره به اینکه وظیفه بنیاد مسکن در تامین مسکن برای مردم تاثیر گذار و مهم است، اظهار داشت: تامین مسکن محرومان، بخش عمده ای از مشکلات این قشر از جامعه را در تامین مسکن حل کرده، به طوری که این موضوع، رسالت اصلی بنیاد مسکن به شمار می آید.

در ادامه مهندس خواجه ای مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: رسیدگی به محرومین و مستضعفین، توسعه عدالت اجتماعی، بستر سازی برای سازندگی کشور از جمله نکات اساسی است که گستره این ماموریت از جانب امام خمینی (ره) بر عهده این نهاد مقدس گذاشته شد که خوشبختانه امروزه این نهاد با استفاده از فرصت‎‎ها و پتانسیل‎‎ها توانسته خدمات برجسته و ارزشمندی را در راستای کمک به محرومین جامعه با حفظ کرامت انسانی ارائه کند.

وی ادامه داد : بنیاد مسکن یک نهاد انقلابی است و امیدواریم درکلیه استانهای کشور هماهنگی و تعامل بین مجموعه دستگاههای اجرایی ، فرمانداران ، بخشداران، شوراها، دهیاران و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی روز به روز بیشتر شود تا بتوانیم با همفکری و مشارکت مردم، معضلات و مشکلات را در حد معقول حل کنیم.

سپس معاونین بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استانهای گیلان و زنجان در جهت خدمت رسانی بیشتر به مردم به ویژه روستائیان و تعامل بیشتر و همکاری مستمر نظرات وپیشنهادات خود راجهت اجرای برنامه‌هامتنوع عمرانی در روستاها مطرح نمودن