به گزارش صفیر گیلان؛دکتر مصطفی سالاری صبح امروز از واحدهای مختلف این شرکت بازدید و مطالبی را در راستای ارائه خدمات هرچه بهتر به روستاییان بیان کرد. استاندار گیلان همچنین در جلسه ای با مدیرعامل، معاونین و مدیران شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان با اشاره به شرایط سخت اقتصادی کشور؛ بر اثربخشی بیشتر اعتبارات، […]

به گزارش صفیر گیلان؛دکتر مصطفی سالاری صبح امروز از واحدهای مختلف این شرکت بازدید و مطالبی را در راستای ارائه خدمات هرچه بهتر به روستاییان بیان کرد.

image_2019_6_1-3_38_35_639_Trn
استاندار گیلان همچنین در جلسه ای با مدیرعامل، معاونین و مدیران شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان با اشاره به شرایط سخت اقتصادی کشور؛ بر اثربخشی بیشتر اعتبارات، اقتصادی بودن طرح ها و برون سپاری کارها تاکید کرد.
دکتر سالاری با بیان اینکه تامین کیفیت منابع آب شرب روستاها باید با جدیّت پیگیری شود، گفت: در زمینه تصفیه آب روستاهای استان، با توجه به موقعیت جغرافیایی و وضعیت آب های زیرزمینی باید از شیوه های خاص همین استان استفاده کرد.
وی با تاکید بر مقرون به صرفه بودن طرح های اجرایی و تلاش برای کاهش هزینه ها، افزود: هم اینک ۳۵۰ روستای فاقد آب شرب در گیلان داریم که امیدواریم تا پایان برنامه ششم توسعه به همه آن ها آبرسانی شود.
وی با اشاره به نوسازی تاسیسات فرسوده آبرسانی گفت: با نوسازی این تاسیسات مشکل آب آشامیدنی خیلی از روستاها برطرف خواهد شد لذا شرکت آبفار استان نسبت به اولویت بندی این تاسیسات اقدام کند.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان نیز در سخنانی ضمن قدردانی از حضور استاندار در این شرکت گفت: افزایش رضایتمندی مشترکین هدف اصلی مجموعه آب و فاضلاب روستایی استان است.

محب علی رنج ور افزود: مدیران و کارکنان این شرکت تمام توان و تلاش خود را برای تامین کیفیت و کمیّت مناسب آب شرب روستاهای تحت پوشش بکار گرفته اند.
وی با اشاره به اهمیت اجرای طرح جامع آبرسانی به ۱۰۰۰ روستای گیلان گفت: با تکمیل این طرح، بیشتر مشکلاتی که در حوزه کمّی و کیفی آب شرب روستاهای استان داریم برطرف می شود.

اب و فاضلاب روستا image_2019_6_1-3_38_35_293_mR4