اختصاصی/صفیر گیلان؛جلسه شورای اداری و آیین معارفه معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرمانداری شهرستان فومن با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری گیلان پیش از ظهر امروز پنجشنبه در سالن فرمانداری فومن برگزار شد. حجت‌الاسلام افتخاری نماینده مردم فومن و شفت در این جلسه ضمن تقدیر از امدادگران هلال احمر و […]

اختصاصی/صفیر گیلان؛جلسه شورای اداری و آیین معارفه معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرمانداری شهرستان فومن با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری گیلان پیش از ظهر امروز پنجشنبه در سالن فرمانداری فومن برگزار شد.

حجت‌الاسلام افتخاری نماینده مردم فومن و شفت در این جلسه ضمن تقدیر از امدادگران هلال احمر و آتش نشانی ، بسیج و بنادر و دریانوردی گیلان در جستجوی جوانان مفقود شده در سیلاب اخیر گفت:رسانه ها ی شهرستان فومن  در بازتاب  نقاط ضعف و قوت مدیران و عملکرد مسئولان امروز به جایگاه واقعی رسیدند

افتخاری  اتحاد را رمز موفقیت و پیروزی ملت دانست و گفت: تلاش استاندار سبب شده که بسیار از دستگاه‌های اجرایی نیاز شتاب بیشتری داشته باشند و امیدواریم خدمات خوبی از خود به جا بگذارند.

وی با اشاره به سخنان رهبری، اتحاد را رمز پیروزی دانست و گفت: با نگاه مقام معظم رهبری باید جلو بریم. باتوجه به تعالی خالصانه خانواده شهدا فضای اقتصادی در حوزه ارز رو به بهبود است.

ایشان با نگاه مثبت به فضای اقتصادی کشور گفت: زحمات دکتر ظریف در حوزه  پیشبرد دیپلماسی کشور به طرف جلو  را نباید از یاد ببریم.

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی  به جلسه روز گذشته مجمع نمایندگان با فرمانده سپاه قدس گیلان  در خصوص تحریم ها در کنار مقاومت ها اشاره کرد و گفت: بسیج و سپاه در عرصه‌های خدمت رسانی به مردم آماده کمک رسانی است و در کنار دولت است.

افتخاری با اشاره به در پیش بودن چهلمین سال پیروزی انقلاب گفت: بیان شکوه و عظمت این چهل سال وظیفه مسئولان است و پیشنهاد می کنم که مسوولان ادارات کار جدیدی کنند و وضع ادارات قبل و بعد از انقلاب را رابرای مردم بازگو کنند.

نماینده مردم فومن و شفت با بیان اینکه موضوعات مطرح شده در نشست با مسوولان در تهران را پیگیری می کنم، افزود: برای لحظه به لحظه کار خودم  و  ایفای نقش نمایندگی مستنداتدارم و اهل الفاظی که برخی درگوشه و کنار کار می برند نیستم و اگر هم لابی شده صرفا جهت رفع مشکلات مردم بوده است و من دغدغه رفع مشکلات مردم را دارم..

وی افزود: همیشه حامی مردم بوده ام اما برخی که هیچ کاره هستند برای گرفتن عکس و نمایش در صحنه حضور می یابند و من برای انتخابات دغدغه و تاکتیکی ندارم و انان که خیلی نگرانند بدانند که در دوره قبل ۱۷ روزه ورود کردم و این دفع ۷ روز برام کافی است و برخی نگران نباشند…

 

نماینده فومن و شفت با تاکید بر اینکه  زبان را به الفاظ نیکو عادت دهیم گفت: از بررسی عملکرد ادارات سطح شهرستان  بر حسب  آنالیز انجام شده و تقدیم فرماندار می‌شود.

وی افزود: مردم چشمان تیزبینی دارند و به خوبی تشخیص می دهند تا به امروز اگر قصوری داشته ام عذرخواهی میکنم و تمام توانم را برای توسعه شهرستان بکار میگیرم و تا پای جان ایستاده ام و در این راه کوتاهی نداشته و ندارم.

افتخاری در پایان گفت: به زبان و‌عمل طبق فرموده امیرالمومنین نباید کاری کنیم که به کسی آسیب برساند. خوشبختانه امروز یکی از جوانان بومی که طی سالیان منتخب مردم بوده به عنوان معاون فرماندار انتخاب شده است و انشالله منشأ خیر نیاز خواهد بود.

نماینده مردم فومن و شفت از مسئولان و مدیران خواست تا زمانی که در پست مدیریتی هستند کار نیک از خود بر جا بگذارند و مثل چناران فومن باشند که  امروز عظمت این درختان را می بینیم که جزء مواحب ۷ گانه کشور و برای حفظ درختان جلسات و راهکارها ارائه می شود.

گفتنی است در این جلسه شاهین علیزاده شادفومنی به عنوان معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرمانداری شهرستان فومن معرفی شد.

تنظیم/زلیخا صفری