صفیر گیلان؛مدیرکل نوسازی مدارس گیلان بر رعایت کامل و دقیق برنامه های اجرایی و شاخص های ارزیابی عملکرد امور شاهد و ایثارگران سال۱۴۰۰، تاکید نمود.

به گزارش صفیر گیلان؛ جلسه بررسی شاخص های ارزیابی عملکرد امور شاهد و ایثارگران سال۱۴۰۰، با حضور مهندس عظیم امام پناهی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی،مهندس همرنگ نژاد مسئول حراست، صادقی مسئول امور اداری، هنرجو مسئول آمار، قاسمی مسئول روابط عمومی و سایر اعضای کارگروه امور شاهد و ایثارگران اداره کل به ریاست مهندس علی دقیق مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان گیلان روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۰/۱۰/۲۸ در دفتر مدیرکل برگزار گردید.

مهندس دقیق در ابتدای جلسه ضمن تشکر از اعضای کارگروه، بر رعایت کامل برنامه های اجرایی و شاخص های ارزیابی عملکرد امور شاهد و ایثارگران تاکید نمود.

وی با بیان اینکه آرامش امروز ما مرهون خون پاک شهداء، فداکاری ایثارگران و جانبازان دفاع مقدس و انقلاب اسلامی است، افزود: صیانت از ادبیات دفاع مقدس و زنده نگه‌داشتن یاد این عزیزان با افتخار باید در سرلوحه برنامه‌های‌مان باشد و بصورت جدی به آن پرداخته شود.

مدیرکل نوسازی مدارس گیلان با تشریح عملکرد این اداره کل در حوزه امور شاهد و ایثارگران، ابراز داشت: برگزاری منظم جلسات، دیدار با خانواده های معظم شهداء، ارتقاء جایگاه ایثارگران و برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی  از برنامه های اصلی این اداره کل بوده و مورد تاکید نیز می باشد.

وی خطاب به اعضای کارگروه با تاکید بر ترویج هرچه بیشتر فرهنگ ایثار و شهادت، تصریح نمود: برگزاری نمایشگاه با موضوع ایثار و شهادت، تجلیل از ایثارگران اداره کل و برگزاری یادواره شهداء در تدوین برنامه های کارگروه باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

 گفتنی است در ادامه تمامی شاخص های ارزیابی عملکرد امور شاهد و ایثارگران سال۱۴۰۰ مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و در جهت اجرای دقیق شاخص ها و ارتقاء آنها هریک  از اعضاء نظرات خود را مطرح کردند.