رییس ستاد انتخابات گیلان خبر داد؛

تایید صلاحیت بیش از ۸۳ درصد نامزد‌های شورای شهر‌ها در گیلان

  پرینت
تایید صلاحیت بیش از ۸۳ درصد نامزد‌های شورای شهر‌ها در گیلان
شناسه خبر : 45844 | تاریخ انتشار : 18 خرداد 1400 - 18:46 | 240 بازدید | تعداد دیدگاه : ۰ | ارسال توسط :

رییس ستاد انتخابات گیلان گفت: بیش از هزار و ۴۰۰ نفر از داوطلبان انتخابات شورا‌های شهر در گیلان تایید صلاحیت شدند.

محمود قاسم‌نژاد با اشاره به تایید صلاحیت بیش از ۹۳ و ۸ دهم درصد از داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی روستا در گیلان، افزود: حدود ۱۴ هزار و ۲۱۴ نفر هم برای انتخابات شوراهای اسلامی روستاها در استان ثبت‌نام کردند.

وی با بیان اینکه امسال انتخابات شوراها در رشت به صورت الکترونیک برگزار می‌شود، گفت: پس از ثبت‌نام داوطلبان شوراهای اسلامی شهر و روستا در گیلان و بررسی صلاحیت آن‌ها در هیات‌های اجرایی، هیات‌های نظارت شهرستان و استان و هیات عالی نظارت، اسامی تأیید صلاحیت شدگان انتخابات در شوراهای شهر و روستاها امروز به دستمان رسید.

رییس ستاد انتخابات گیلان گفت: اسامی داوطلبان شرکت در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در سامانه انتخابات بارگذاری شده و از ۱۹ خرداد فرمانداران ما در سراسر شهرها و روستاهای استان اسامی تایید صلاحیت شده‌ها را منتشر خواهند کرد.

محمود قاسم‌نژاد افزود: از ۲۰ خرداد به مدت ۷ روز داوطلبان تایید صلاحیت شده شوراهای اسلامی شهر و روستا می‌توانند برای برنامه‌های خود تبلیغ کنند.

وی با بیان اینکه داوطلبان در این مدت بر اساس قانون می‌توانند پوسترهای خود را در مکان‌های تعیین شده نصب کرده و در فضای مجازی و حقیقی تبلیغ کنند، اضافه کرد: مشاهده کرده‌ایم برخی افراد در فضای مجازی و قبل از شروع زمان رسمی تبلیغات، با عنوان کاندیدای شورای شهر یا حتی روستا شروع به تبلیغ کرده‌اند که بر اساس قانون تخلف محسوب شده و بطور یقین ناظران و هیات‌های اجرایی به این افراد تذکر خواهند داد.

رییس ستاد انتخابات گیلان با بیان اینکه فرمانداری‌ها و شهرداری‌ها مکان‌هایی را برای تبلغات کاندیداها در سطح شهرها تعیین کرده اند، گفت: کاندیداهای شوراها، ریاست جمهوری، خبرگان رهبری و میان‌دوره‌ای مجلس مجازند تا ۲۴ ساعت قبل از اخذ رأی یعنی تا ساعت هفت صبح روز پنجشنبه، ۲۷ خرداد تبلیغ کنند.

محمود قاسم‌نژاد افزود: امسال فقط در شهر رشت و برای انتخابات شورای اسلامی، انتخابات به شکل الکترونیکی برگزار می‌شود که رسانه‌ها به مردم آموزش‌های لازم را ارائه خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه هر کاندیدایی می‌تواند در ۵ منطقه شهر رشت یک ستاد تشکیل دهد، اضافه کرد: کاندیداها برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر، در هر منطقه می‌تواند یک ستاد ایجاد کرده تا بتوانند فعالیت‌های خود را ساماندهی و طرفدارانشان را در آن مستقر کنند.

برچسب ها
نوشته های مشابه
افزایش دو برابری توزیع کپسول گاز در ماسوله
ارائه خدمت به ۱۵۰ هزار نفر در مراکز سلامت‌محور گیلان در طرح سلامت نوروزی
“سرپرست مدیریت موسسات ” منصوب شد.
افزایش ۱۰۰ درصدی ظرفیت پست شهرک صنعتی صومعه سرا
بین ۱.۵ تا ۲ درجه دمای هوا در تابستان پیش رو گرم‌تر خواهد شد
میزبانی از ۷۹۰ هزار گردشگر در نیمه اول تعطیلات نوروزی / افزایش ۱۲ درصدی حضور مسافران در نخستین منطقه آزاد شمال کشور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شما باید وارد سایت شوید تا بتوانید نظر دهید.