معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان:

تجربه دفاع مقدس راهبرد بازدارندگی در مقابل دشمن است

  پرینت
تجربه دفاع مقدس راهبرد بازدارندگی در مقابل دشمن است
شناسه خبر : 67580 | تاریخ انتشار : 06 اسفند 1401 - 14:27 | 153 بازدید | تعداد دیدگاه : ۰ | ارسال توسط :

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی دریچه‌های نفوذ استکبار را به کشور بستند، گفت: سپاه پاسداران مانع بزرگی برای زیاده خواهی دشمنان انقلاب است.

به گزارش پایگاه خبری صفیر گیلان به نقل از مهر، سرهنگ احمدرضا منشوری شامگاه جمعه در گفتگوی ویژه خبری شبکه باران، اظهار کرد: حفظ و پاسداری از انقلاب و دستاوردهای ارزشمند آن از مهمترین وظایف و تکالیف سپاه است.

وی، آموزش برای حفاظت از انقلاب را یکی دیگر از تکالیف مهم سپاه پاسداران برشمرد و افزود: هیچ حدودی در حفاظت از انقلاب اسلامی برای سپاه تعریف نشده و تا مرز شهادت از انقلاب و دستاوردهای آن دفاع می‌کنیم.

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه ایران اسلامی به مرز کامل و نهایی آمادگی برای مبارزه با دشمن رسیده است، گفت: توان بازدارندگی ایران اسلامی در بخش هوافضا، زمین و دریا وصف ناشدنی است.

منشوری با اشاره به نقش اثرگذار رهبری هوشمندانه امامین انقلاب در استمرار نظام اسلامی، بیان کرد: امامین انقلاب راهبرد آمادگی همه جانبه نطام اسلامی در عرصه‌های مختلف را مدبرانه و هوشمندانه ترسیم کرده اند.

تجربه دفاع مقدس راهبرد بازدارندگی در مقابل دشمن است

وی با بیان اینکه تجربه ارزنده دفاع مقدس به کمک ما در راهبرد بازدارندگی و آمادگی در مقابل دشمن آمد، افزود: توجه به علم و فناوری در بخش‌های مختلف بویژه نظامی و موشکی قدرت بازدارندگی انقلاب اسلامی را افزایش داد.

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان، قدرت و پشتوانه مردمی انقلاب، نهادینه شدن فرهنگ ایثار شهادت و تقویت جبهه مقاومت در منطقه را از دیگر شاخصه‌های مهم بازدارندگی انقلاب اسلامی برشمرد و بیان کرد: وحدت و همبستگی نیروهای مسلح، قدرت موشکی و توان نظامی نیروهای مسلح، قدرت کنترل راداری و خنثی سازی حملات دشمن و پهپادی بردهای مختلف از دیگر مؤلفه‌های بازدارندگی انقلاب اسلامی بوده است.

منشوری، رویکرد مکتبی، معنوی و اعتقادی نیروهای مسلح بویژه سپاه پاسداران را مهم‌ترین ویژگی این نهاد عنوان کرد و افزود: ساختار اعتقادی و معنویت محوری سپاه پاسداران و دیگر نیروهای مسلح جمهوری اسلامی جلوی انحراف و کج روی در این بخش‌ها را گرفته است.

وی با بیان اینکه سپاه یک نهاد نظامی و فرهنگی بوده و کاملاً ماهیت دینی دارد، اضافه کرد: ولایت پذیری و عمل به احکام اسلامی دو شاخصه مهم پاسدار تراز انقلاب اسلامی است.

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان با اشاره به عصبانیت دشمن از سپاه پاسداران و هجمه‌های بیرحمانه علیه این نهاد انقلابی، بیان کرد: استواری و ایستادگی سپاه پاسداران در مقابل با استکبار جهانی دشمن را کلافه کرده است.

منشوری ادامه داد: انقلابی گری، پایبندی به انقلاب و پاسداری از دستاوردهای آن، دشمن را به انزوا کشانده است.

وی با بیان اینکه سپاه اقتدار آفرین است، افزود: سپاه یکی وزنه‌های اقتدار آفرینی انقلاب اسلامی است و دشمن از همین شاخصه می رنجد.

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی دریچه‌های نفوذ استکبار را به کشور بستند، گفت: سپاه پاسداران مانع بزرگی برای زیاده خواهی دشمنان انقلاب اسلامی است.

دشمن با ایران قوی و سپاه مقتدر مشکل دارد

منشوری با بیان اینکه دشمن با ایران قوی و سپاه مقتدر مشکل دارند، اضافه کرد: شکست آمریکا و اروپا در منطقه به دلیل نفوذ و قدرت سپاه بوده و دشمن به خوبی این موضوع را درک کرده است.

وی با اشاره به قدرت نفوذ و اثربخشی شهادت حاج قاسم سلیمانی در منطقه و جهان، افزود: شهادت حاج قاسم جان دوباره ای به محور مقاومت بخشید و بیداری اسلامی تازه ای را پدید آورد.

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه حاج قاسم مکتب تازه ای در ایران و جهان خلق کرد، گفت: راه، روش و منش حاج قاسم پدید آورده مکتبی نو برای جهان اسلام شد.

منشوری با بیان اینکه قاسم پروری و قاسم محوری به یک فرهنگ درآمده است، اضافه کرد: با شهادت حاج قاسم وحدت‌ها و باورها در ایران اسلامی و منطقه پررنگ‌تر شد.

وی ادامه داد: شهادت حاج قاسم سلیمانی منجر به گسترش مرزهای عقیدتی، افزایش مختصات جغرافیایی محور مقاومت و تقویت ضریب نفوذ انقلاب اسلامی در منطقه و جهان شد.

۴۰ روستای گیلان توسط سپاه آبرسانی شد

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان از آبرسانی ۷۱۱ روستای این استان توسط قرارگاه محرومیت زدایی خبر داد و اضافه کرد: این پروژه به میزان ۷۰۰ کیلومتر توسط سپاه در شهرستان‌های رشت، تالش، آستارا، خمام، رودبار و سیاهکل در حال اجرا است.

منشوری با بیان اینکه ۴۰ روستای گیلان توسط سپاه آبرسانی شده است، گفت: از تعهد ۷۰۰ کیلومتر لوله کشی آبرسانی روستاهای گیلان، ۱۴۰ کیلومتر تحقق یافته است.

وی با اشاره به ساخت ۵۰۰ واحد مسکن محرومین در گیلان توسط سپاه پاسداران، افزود: تعدادی از واحدهای مسکن محرومین ساخته شده و مابقی در حال اجرا است.

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان با اشاره به تمرکز این نهاد در خدمات راهبردی در زمینه کشاورزی بویژه برنج، بیان کرد: طرح خدمات راهبردی کشاورزی شامل آموزش، ترویج، کمک به مدیریت مزرعه و ضایعات، طرح تأمین نهاده‌های دامی توسط هزار و ۵۵ مهندس کشاورزی در ۲۲۰ هزار هکتار اراضی شالیزاری اجرا می‌شود.

برچسب ها
نوشته های مشابه
اسرائیل امروز بدون هدف تترج می زند/خلبان رحمانی محبوب و اسطوره مردمی از دیار ماکلوان فومن است
جزئیات بزرگ‌ترین ریسک اقتصاد ایران در سال ۱۴۰۳
بهره‌برداری از ۵ پروژه تقاطع غیر همسطح رشت در نیمه دوم امسال
عمل موفق خارج کردن تومور شکمی از بدن یک کودک ۱۰ ساله
آیا جمع آوری سازه های آهنی و میلگردهای زنگ زده مسکن مهر فومن در روز جمعه موقت است!؟قابل توجه مسئولان
کمک ۲۵ میلیارد ریالی حساب ۱۰۰امان به استان
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شما باید وارد سایت شوید تا بتوانید نظر دهید.