به گزارش صفیر  گیلان ، جمیل حق پرست دراین نشست ، تامین اجتماعی را یکی از حوزه های تحقق شعار سال یعنی رونق تولید برشمرده و با اشاره به دستورالعمل ابلاغی بسته حمایتی سازمان در این خصوص بر حرکت در این مسیر تاکید نمود . مدیرکل تامین اجتماعی گیلان با اشاره به نتایج رتبه بندی […]

به گزارش صفیر  گیلان ، جمیل حق پرست دراین نشست ، تامین اجتماعی را یکی از حوزه های تحقق شعار سال یعنی رونق تولید برشمرده و با اشاره به دستورالعمل ابلاغی بسته حمایتی سازمان در این خصوص بر حرکت در این مسیر تاکید نمود .

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان با اشاره به نتایج رتبه بندی واحدهای تخصصی و شعب در پایان شش ماهه اول سال ٩٧ ، کسب رتبه اول واحد وصول حق بیمه ، رتبه دوم واحد مستمری ها ، رتبه چهارم واحد فنی بیمه شدگان را ثمره کار تیمی و برنامه ریزی و همدلی همکاران دانسته واز قرارگرفتن استان در رتبه ششم ارزیابی امور استانهای سازمان ابراز رضایت نمود .

استقرار و ضرورت اجرای طرح دکتر نوربخش برای ارائه خدمات غیرحضوری ، توسعه طرح پرونده الکترونیک ، برنامه های عملیاتی ابلاغی ، اجرای طرح ناب سازی فرایندها و… از جمله مباحث مطروحه در این جلسه بود .

دربخش دیگری از این جلسه با انالیز وضعیت رتبه بندی های شعب ، جایگاه و امتیازات مکتسبه مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت .

در ادامه این جلسه ، اعضاء در قالب سه کارگروه وصول ، مصارف و تعهدات و نیروی انسانی به تبادل نظر در حوزه های کاری پرداختند .

در ادامه برنامه های تعاملاتی با شرکای اجتماعی ، نشست مشترک مدیران این مجموعه با فعالان تشکلهای کارفرمایی استان برگزار شد .

جمیل حق پرست مدیرکل تامین اجتماعی گیلان در این نشست با اعلام برخی آمار جامعه تحت پوشش ، از بدهی ۶٠٠ میلیارد تومانی کارفرمایان گیلانی به تامین اجتماعی خبر داده و اظهار داشت : علیرغم تمامی مشکلات و محدودیتها برای تامین منابع جهت ارائه تعهدات مناسب ، در تلاش هستیم تا در سال رونق تولید با تعامل و حمایت از این عرصه همچون گذشته یاریگر کارفرمایان باشیم و به همین منظور سازمان ارائه بسته حمایتی خاصی را در قالب ١٧ بند در دستور کار قرار داده است که برخی معافیتها و اجرای طرح بخشودگی جرائم از آن جمله میباشد .

مهندس فرهمند پورعلی مدیرعامل شرکت پارس زرآسا و رئیس خانه صنعت و معدن استان گیلان در این نشست با بیان خدمات متنوع و گسترده تامین اجتماعی ، فقدان شکایت و گله مندی از این سازمان بزرگ توسط اعضاء و کارفرمایان در مجموعه خانه صنعت و معدن گیلان را بیانگر عملکرد قابل قبول و تعامل خوب دانسته و از همکاری های صورت گرفته قدردانی نمود .

ایشان همچنین با ابراز رضایت از عملیاتی گردیدن طرح ملی دکتر نوربخش در راستای توسعه و گسترش دامنه خدمات غیر حضوری ، این اقدام را حرکتی بسیار ارزشمند با ابعاد و نتایجی مطلوب و کارساز که ثمرات آن به اشکال مختلف در عرصه های اجتماعی اقتصادی برای شهروندان متجلی خواهد بود برشمرد .

درپایان این جلسه از دو رئیس شعبه استان که در پایان سال ٩٧ به افتخار بازنشستگی نائل آمده بودند در کنار روسای شعب سه رشت و لنگرود که موفق به کسب جایگاههای دوم و سوم کشوری در آخرین ارزیابی امور استانها گردیدن تجلیل شد .