تجلیل از همسر شهید مدافع حرم “حامد کوچک زاده” همزمان با میلاد باسعادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) با حضور مدیرکل بنیاد مسکن گیلان برگزار شد.

به گزارش صفیر گیلان، به مناسبت فرارسیدن میلاد باسعادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت مقام شامخ مادر و روز زن، مهندس حامد دائمی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان به همراه حجت الاسلام والمسلمین قربان پور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه، رئیس اداره حقوقی و فرمانده پایگاه مقاومت بسیج، سرپرست اداره حراست، مسئول روابط عمومی و ذیحساب و کارشناس امور اداری با حضور در منزل شهید مدافع حرم حامد کوچک زاده از همسر و فرزندان شهید با اهدای لوح، و هدیه تقدیر نمود.

مهندس دائمی در این دیدار عشق مدافعان حرم، به اسلام، اهل بیت (ع)، انقلاب و شهادت طلبی را ستودنی خواند و افزود:  همه ما آرامش امروز خود را مدیون ایثار شهدا و صبر و استقامت خانواده معظم آنان هستیم و امید است با الگوگیری  و ادامه راه این عزیزان، توفیق خدمت رسانی هرچه بهتر و بیشتر به شهروندان شهید پرور این منطقه حاصل شود. مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان افزود: تکریم خانواده معزز شهدا با هدف زنده نگه داشتن یاد آنان و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از اولویت‌های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است.

در ادامه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه گفت: امنیت و آسایش امروز کشور، مدیون ایثارگری و رشادت‌های ایثارگران و شهداست.

وی افزود: شهدای عزیز و گرانقدر در مقابل دشمنان با شجاعت و صلابت از دین، انقلاب اسلامی و ایران اسلامی دفاع کردند و خانواده های معظم آنان نیز همواره با تمام وجود از آرمان های والای انقلاب اسلامی پشتیبانی کرده و موجبات سرافرازی بیشتر نظام جمهوری اسلامی را فراهم ساختند.

حجت الاسلام والمسلمین قربان پور  خاطر نشان کرد:  خانواده های معظم شهدا دارای نور، ایمان و معنویت هستند زیرا این خانواده های بزرگوار موفق به تربیت فرزندانی شدند که بدون هیچ چشم داشتی از انقلاب و ایران اسلامی دفاع کردند.

وی با بیان اینکه دیدار با خانواده های معظم شهدا منجر به گرفتن روحیه مضاعف برای تلاش و خدمت بیشتر به جامعه می شود، گفت: این دیدارها برکات و آثار زیادی دارد که یکی از آنها گرفتن روحیه برای خدمت بیشتر است و همچنین این دیدارها با توجه به اینکه این خانواده های معظم از متن جامعه هستند و مشکلات را لمس و احساس می کنند بنابراین موجب می شود که ما مسئولان بهتر و بیشتر در جریان مشکلات جامعه قرار بگیریم.

همسر شهید مدافع حرم در این دیدار ضمن تشکر از زحمات مسئولان در حمایت از خانواده‌های شهدا و ایثارگران، به بیان خاطره‌ای از همسرش پرداخت و با بیان اینکه خیلی سخت است که انسان همیشه خوش اخلاق و شاد باشد، اظهار کرد: دوزادهم بهمن شش سال است که از رفتن حامد می‌گذرد و من در این مدت خیلی تلاش کردم که شبیه او شوم اما متاسفانه اصلا موفق نبوده‌ام.

وی با بیان اینکه شهید کوچک زاده بیشتر دغدغه‌ فرهنگی داشت تصریح کرد: هر کاری که از دستش بر می‌آمد انجام می‌داد، از مراسم برای شهدا و اهل بیت(ع)، هیئت داری تا برگزاری نمایشگاه کتاب از جمله فعالیت‌های شهید کوچک زاده بود.​