به گزارش صفیر گیلان؛همزمان با گرامی داشت عید سعید غدیر خم و بزرگداشت روز کارمند در دانشگاه علوم پزشکی گیلان ، از ۱۰۹ نفر از کارمندان نمونه دانشگاه علوم پزشکی گیلان، تقدیر شد.  معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی گیلان در آیین جشن عید سعید غدیر خم و تجلیل از کارمندان نمونه، ضمن […]

به گزارش صفیر گیلان؛همزمان با گرامی داشت عید سعید غدیر خم و بزرگداشت روز کارمند در دانشگاه علوم پزشکی گیلان ، از ۱۰۹ نفر از کارمندان نمونه دانشگاه علوم پزشکی گیلان، تقدیر شد.
 معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی گیلان در آیین جشن عید سعید غدیر خم و تجلیل از کارمندان نمونه، ضمن تبریک این عید بزرگ، اظهار داشت: واژه “غدیر” ، به معنای ایستادن است و ایستادن یعنی این که از غدیر بیاموزیم که در طول زندگی از ولایت پیشی نگیریم ، همگام با ولایت باشیم تا مسیر زندگی را با موفقیت طی نماییم.

دکتر محمد تقی آشوبی در ادامه از کارمندان دانشگاه به عنوان ایثارگران دانشگاه علوم پزشکی گیلان نام برد و گفت:  ما در طی بازدیدهای میدانی، این امر را به عینه شاهد بودیم و دانشگاه علوم پزشکی گیلان به وجود همه پرسنل دانشگاه افتخار می کند و از این حیث سرافراز هستیم.

وی با اشاره به اهداف برنامه راهبردی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، از جمله ” افزایش رضایتمندی ذی نفعان”، دریافت مطالبات دانشگاه از بیمه ها ، پرداخت مطالبات معوقه کارمندان و افزایش دریافتی ها را از برنامه های مهم دانشگاه عنوان کرد.
معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه در پایان یادآور شد: مدیریت منابع و مصارف یکی از برنامه های راهبردی پیش رو دانشگاه است در این زمینه، اجرای طرح خرید متمرکز تجهیزات پزشکی و دارویی در دانشگاه، یکی از برنامه حایز اهمیت در خصوص صرفه جویی هزینه هاست.

image_2018_9_1-5_52_8_117_j21
حجت الاسلام سید حسن گل میرزاده – کارشناس و پژوهشگر مباحث اسلامی  استان گیلان نیز با اشاره به واقعه عظیم غدیر خم و جمله پیامبر اکرم (ص) ” مَنْ کُنْتُ مَوْلاهُ، فَعَلِىٌّ مَوْلاهُ”” هرکه من مولای اویم، پس علی مولای او است “،از سادات به عنوان اولاد پیغمبر نام برد و در ادامه در خصوص فضایل حضرت علی (ع) مطالب جامعی بیان کرد.
وی ضمن گرامی داشت هفته دولت و تبریک روز کارمند، با اشاره به فرموده امام حسین (ع) ،”نیاز مردم به شما از نعمت های خدا بر شما است؛ از این نعمت افسرده و بیزار نباشید” ، رفع نیاز مردم و کسب رزق حلال را از جمله مهمترین کارهای کارمندان عنوان کرد.
جشن عید سعید غدیر خم و بزرگداشت روز کارمند به همت دانشگاه علوم پزشکی گیلان و با همکاری هیئت پیامبر اعظم (ص) به همراه تجلیل از ۱۰۹ تن از کارمندان نمونه دانشگاه، صبح امروز، شنبه با حضور مسوولان و پرسنل دانشگاه علوم پزشکی گیلان در سالن همایش مرکز آموزشی درمانی پورسینا رشت برگزار شد. در این راستا، برپایی مراسم مولودی خوانی پیرامون جشن غدیر از دیگر برنامه های مراسم امروز بود.
image_2018_9_1-5_51_12_512_FGJ image_2018_9_1-5_51_38_873_Ws9
image_2018_9_1-5_52_26_107_zVP image_2018_9_1-5_51_54_844_zhJ