امام پناهی افزود:تحرک اجتماعی و تحرک سیاسی با رسانه است چون امروز احزاب نداریم و احزاب فعال نیستند پس گفتمان رسانه و استفاده از فضای مجازی در تحرک و نشاط اجتماعی و امید آفرینی بسیار ضروری است.

اختصاصی/صفیر گیلان؛ نشست هم اندیشی امام پناهی  با اهالی رسانه در زادگاهش شهرستان و  فومن همزمان با ماه مبارک رمضان برگزار و از رسانه های محلی در راستای درج اخبار و اطلاعات حوزه فرمانداری رشت تقدیر شد.

حمیدرضا امام پناهی برادر شهیدان امام پناهی در گفتمان خود  با بیان اینکه باید با رویکرد جدید و متفاوت حرکت کنیم  و برای توسعه و آبادانی شهرستان و استان  گام برداریم گفت: من امام پناهی علارغم داشتن تجربه و توان و داشتن سوابق مدیریتی و کار و تجربه نیازمند کمک و همراهی رسانه هستم.

وی افزود:تحرک اجتماعی و تحرک سیاسی با رسانه است چون امروز احزاب نداریم و احزاب فعال نیستند پس گفتمان رسانه و استفاده از فضای مجازی در تحرک و نشاط اجتماعی و امید آفرینی بسیار ضروری است.

برادر شهیدان امام پناهی به رسانه های معاند که امروز بیشتر لیوان خالی را نگاه می کنند و مردم را به سمت نا  امیدی سوق می دهند تاکید کرد:باید از فرصت و ظرفیت رسانه بیشتر بهره ببریم.

امام پناهی امیدوار شد تا در انتخابات پیش رو تمرکز و محور اصلی کسانی که به حوزه نمایندگی در شهرستان فومن و شفت ورود می کنند گردشگری باشد گفت:گردشگری در شهرستان فومن و شفت فقط ماسوله و قلعه رودخان و امامزاده اسحاق و امامزاده ابراهیم نیست .

وی ایجاد ظرفیت های ماندگاری در حوزه گردشگری را مهمترین رویکرد خود خواند و افزود: گردشگر و مسافرانی که بیش از ۴ ساعت در مسیر جاده قلعه رودخان و ماسوله در ترافیک بمانند دیگر انگیزه سفر به این شهرستان را نداردند و این کار فرهنگی ناخواسته ضد گردشگری می شود.

امام پناهی مدیر موفق را مدیری خواند که از ظرفیت استانی و ملی استفاده و تجربه ارتباط برقرار کردن را داشته باشد و بتواند با تشکیل اتاق فکر از نسل جوان و با استفاده از نیروی محرکه جوان با عملکرد مثبت  دیواره سد بزرگ بی اعتمادی مردم به مدیران را بشکندو قدرت واگذاری جایگاه و پست مدیریتی به نسل جوان را داشته باشد.

برادر شهیدان امام پناهی در پایان امیدوار شد تا در حوزه سیاسی در شهرستان با حرکت جدید و همراهی رسانه اتفاقات خوب در اسفند ۱۴۰۲ در حوزه انتخابات رقم بخورد  و هرکسی توانمند است ورود کند.

 

  • نویسنده : تنظیم؛زلیخا صفری راسته کناری