عادلی با بیان اینکه تحریم نهادهای انقلابی هیچ تأثیری بر عملکرد آنان ندارد، بیان کرد: ایجاد فضای دو قطبی بین مسئولان سیاسی، تشدید فشار معیشتی و تحت تأثیر قرار دادن جامعه، هم افزایی با رژیم صهیونیستی، هزینه‌سازی برای دولت انقلابی از جمله اهداف دشمن از تحریم و تروریستی اعلام کردن سپاه است.

به گزارش پایگاه خبری صفیر گیلان/ حجت‌الاسلام والمسلمین ولی عادلی پیش از ظهر سه شنبه در دیدار جمعی از طلاب، اساتید و مدیران حوزه علمیه استان گیلان با فرماندهان این سپاه که به مناسبت اقدام خصمانه پارلمان اروپا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار شد با بیان اینکه سپاه امروز در همه عرصه‌ها حضور فعال دارد، اظهار کرد: تحریم سپاه تحریم ملت ایران است.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گیلان اقدام اخیر اروپا علیه سپاه را تداوم دشمنی غرب با جمهوری اسلامی دانست و افزود: پیشرفت سپاه در همه حوزه‌ها موجب خشم دشمنان شده است و اروپایی‌ها با تبعیت از رژیم صهیونیستی دست به چنین اقدامی زده‌اند.

وی با بیان اینکه تحریم نهادهای انقلابی هیچ تأثیری بر عملکرد آنان ندارد، بیان کرد: ایجاد فضای دو قطبی بین مسئولان سیاسی، تشدید فشار معیشتی و تحت تأثیر قرار دادن جامعه، هم افزایی با رژیم صهیونیستی، هزینه‌سازی برای دولت انقلابی از جمله اهداف دشمن از تحریم و تروریستی اعلام کردن سپاه است.

هدف اصلی سپاه حفظ انقلاب و خدمت به مردم است

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان نیز در این جلسه با بیان اینکه هدف اصلی سپاه حفظ انقلاب و خدمت به مردم در عرصه‌های مختلف است، گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مولود انقلاب و نهادی مردمی است و برای حفظ ارزش‌های اسلامی و انقلابی کوشش می‌کند.

سرهنگ الیاس کوثری با اشاره به اقدامات دفاعی و امنیتی سپاه گفت: قدرت سپاه در حفظ و پاسداری از کشور و انقلاب به همه دنیا ثابت شده و دشمنان ایران نیز برای جلوگیری از موفقیت‌های این نهاد آن را تحریم می‌کنند.