آیت‌الله رمضانی با اشاره به اینکه باید نمایندگانی که فهمی از قانون دارند، تجربه دیده، انقلابی و معتقد به نظام هستند را وارد مجلس کنیم، گفت: وقتی افراد متعهد و متخصص وارد مجلس شوند، مجلس مقتدر خواهیم داشت

به گزارش پایگاه خبری صفیر گیلان/آیت الله رضا رمضانی شامگاه پنجشنبه (۳ اسفند) در جمع نمازگزاران در مسجد امام حسین(ع) صومعه‌سرا، اظهار کرد یکی از نکات قرآن این است که انسان در کار خود استقامت، پایداری و جدیت داشته باشد‌.

وی با اشاره به اینکه سستی در کار، انسان را موفق نخواهد کرد، افزود: کسانی که حرف‌شان این بوده که مکتب الهی داشته باشند، باید هزینه بپردازند.

وی با بیان اینکه انسان باید در مسیر درست و توحیدی قرار بگیرد، تصریح کرد: تحقق انقلاب اسلامی بدون استقامت ممکن نبود. وقتی حکومت نظامی برقرار شد، امام دستور داد از خانه‌ها بیرون بیایید. حکومت ستم‌شاهی با استقامت را از بین رفت.

آیت‌الله رمضانی با بیان اینکه هیچ کس فکر نمی‌کرد با وجود دستگاه امنیتی شاه که همه جا مامور داشت، رژیم سرنگون شود، تاکید کرد: این انقلاب دینی، مقدمه ظهور خواهد بود.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: این انقلاب دینی و امری الهی است. مردم در همه رده‌ها رای می‌دهند و همه مسئولان با رای مردم انتخاب می‌شوند.

وی با بیان اینکه دنیا همواره تلاش دارد که دستاوردهای نظام را سیاه‌نمایی کند، افزود: ایران اسلامی با وجود تحریم‌ها روی پای خود ایستاده و مردم پای کار هستند.

آیت‌الله رمضانی با تاکید بر ضرورت حل مشکلات اقتصادی کشور، خاطرنشان کرد: بحث معیشتی و گرانی برخی از کالاها بسیار مهم است، رهبری تاکید داشتند که اگر تحول‌ اقتصادی رخ داده باید در سفره مردم خود را نشان دهد‌.

وی با اشاره به ضرورت شرکت در انتخابات، اظهار کرد: دشمن قهر کردن مردم با صندوق‌های رای را قهرکردن با نظام برداشت می‌کنند، تصریح کرد: عده‌ای غرب را بهشت نشان می‌دهند در حالی که آنجا هم مشکلات است.

آیت‌الله رمضانی با بیان اینکه صومعه‌سرا در بخش کشاورزی دارای ظرفیت‌های زیادی است، تاکید کرد: اگر صومعه‌سرا را جدی بگیریم، می‌تواند قطب کشاورزی در گیلان باشد.

عضو مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: ما با ظرفیتی که داریم، نه تنها نباید نیازمند واردات برنج و گندم باشیم، بلکه باید جز صادرکنندگان این محصولات قرار بگیریم.

وی خاطرنشان کرد: ما باید از بودجه با منابع نفتی فاصله بگیریم و با تولید و صادرات ضمن خودکفایی، برای کشور درآمدزایی کنیم.

آیت‌الله رمضانی با اشاره به اینکه باید نمایندگانی که فهمی از قانون دارند، تجربه دیده، انقلابی و معتقد به نظام هستند را وارد مجلس کنیم، گفت: وقتی افراد متعهد و متخصص وارد مجلس شوند، مجلس مقتدر خواهیم داشت.

نامزد مردم گیلان در ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: مجلس باید در راس امور و در تراز جمهوری اسلامی باشد.

وی افزود: نماینده باید برای زیرساخت‌های استان و شهرستان برنامه‌ریزی کند‌ و همچنین در عرصه بین‌الملل نقش‌آفرین باشد.

آیت‌الله رمضانی خاطرنشان کرد: کسی که از کمیسیون‌ها سر در نیاورد و مواد قانونی را نداند، توان حضور در این عرصه را نخواهد داشت.

عضو مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: از ابتدای انقلاب، دشمن به دنبال نابودی نظام اسلامی برآمد، ابتدا جنگ تحمیلی را علیه کشور آغاز کرد و حالا با تحریم‌ها، این مسیر را دنبال می‌کند ولی به نتیجه نمی‌رسد.

وی با بیان اینکه تحریم‌ها در برخی موارد یک فرصت است، تاکید کرد: امروزه دانش هسته‌ای در بخش نساجی و کشاورزی مورد استفاده قرار می‌گیرد‌.

آیت‌الله رمضانی با اشاره به اینکه ایران اسلامی از نظر فکری و طبق فتوای رهبری به دنبال ساخت بمب هسته‌ای نیستیم و آن را سلاح کشتار جمعی می‌دانیم، خطاب به غربی‌ها گفت: بروید با کشورهای که الان بمب و کلاهک‌های هسته‌ای دارند مقابله کنید.

نامزد مردم گیلان در ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه در جنگ ترکیبی کشورهای بسیاری جمع شدند که ایران را نابود کنند، افزود: دشمن می‌خواهند بنیان خانواده را متلاشی کند و دین جوانان را از بین ببرد.

وی ابراز کرد: حضور در انتخابات پیش‌رو معنادار است و به نوعی مهمترین انتخابات در دوران انقلاب خواهد بود.

آیت‌الله رمضانی با اشاره به اینکه ملت با اراده ایران به دشمن اجازه نمی‌دهند که به نظام ضربه‌ وارد شود، خاطرنشان کرد: هر ایرانی برای منکوب کردن توطئه دشمن، در انتخابات شرکت کند. دشمن به دنبال ایران ذلیل است.

عضو مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: در دوران پهلوی، سفیر آمریکا هر دو هفته دستوراتی را به شاه می‌داد. شاه حتی نسبت به فرودگاه خودش هیچ قدرتی نداشت.

وی اظهار کرد: مردم در انتخابات ۱۱ اسفند، به کسانی که تشخیص می‌دهند رای دهند و این نشان از تقویت اراده ملت است.

آیت الله رمضانی خاطرنشان کرد: اراده جمعی ملت، قدرت نظام را بالا برده و سرافرازی و اقتدار نظام، همسبتگی و بلوغ سیاسی ملت را به دنبال خواهد داشت.