مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان از بارش شدید برف در محور سیاهکل به دیلمان خبر داد و گفت: تردد در جاده های کوهستانی با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

صفیر گیلان؛غلامعلی نیک فهم در گفت و گو با خبرنگاران به تشریح آخرین وضعیت جوی و ترافیکی در راه‌های مواصلاتی استان گیلان پرداخت و اظهار کرد: بارش شدید برف در ️ محور سیاهکل به دیلمان آغاز شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان با اشاره به وضعیت محورهای مرزی گیلان بیان کرد: برف خفیف و مه گرفتگی در گردنه حیران محور آستارا-اردبیل، ️ گردنه الماس در محور اسالم-خلخال، گردنه کوهین در محور رشت – قزوین و زندانه در محور پونل – خلخال گزارش شده است.

نیک فهم با بیان اینکه ️سایر محورهای مواصلاتی گیلان بارانی است، گفت: محور پونل-خلخال از محدوده زندانه به سمت خلخال به دلیل احتمال ریزش و نبود ایمنی کافی همچنان مسدود است.

وی با بیان اینکه ترافیک در محورهای مواصلاتی استان گیلان در جریان است، افزود: برای تردد در جاده‌های کوهستانی و برفگیر حتماً زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشید.

مدیرکل راهداری گیلان تصریح کرد: شماره تلفن ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های استان گیلان به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به سوالات شما در خصوص وضعیت جوی و ترافیکی کلیه محورهای مواصلاتی استان گیلان و محورهای ارتباطی استان‌های همجوار است.