صفیر گیلان؛با رای موافق اعضای کمیسیون های تخصصی شورای رشت ، ترکیب هیات رئیسه کمیسیون های تخصصی شورای رشت در دومین سال از فعالیت شورای ششم این شهر انتخاب شدند .

به گزارش  صفیر گیلان؛به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شورای رشت ،  انتخاب اعضای کمیسیون های تخصصی شورای رشت در ساختمان جلسات شورا برگزار شد که طی آن برای کمیسیون بهداشت و محیط زیست شورای رشت با رای موافق اعضای کمیسیون ،حسن کریمی کرنق به عنوان رئیس ، مهدی نوری هریس نائب رئیس و علیرضا تاج شهرستانی به عنوان منشی کمیسیون انتخاب شد.

برای کمیسیون برنامه و بودجه شورا ، سید شمس شفیعی به عنوان رئیس ، هادی رمضانی نائب رئیس و حسن کریمی کرنق به عنوان منشی کمیسیون توسط اعضای کمیسیون انتخاب شدند.

در کمیسیون عمران شورای رشت نیز مهدی نوری هریس، مسعود عباس نژاد و محمد حسین واثق کارگرنیا به ترتیب به عنوان رئیس ،نائب رئیس و منشی این کمیسیون انتخاب شدند.

برای ریاست کمیسیون فرهنگی، اجتماعی شورای رشت ، علیرضا تاج شهرستانی و نادر حسینی اعلام کاندیداتوری کردند ، که با رای موافق اعضای کمیسیون، علیرضا تاج شهرستانی به عنوان رئیس کمیسیون فرهنگی شورای رشت در سال دوم انتخاب شد و سید شمس شفیعی و کریمی کرنق به ترتیب به عنوان نائب رئیس و منشی این کمیسیون انتخاب شدند.

برای ریاست کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای رشت ، مسعود عباس نژاد و نادر حسینی کاندید شدند که با رای موافق اعضای کمیسیون ، مسعود عباس نژاد به عنوان رئیس کمیسیون تخصصی ترافیک انتخاب شد و مهدی نوری هریس و سید شمس شفیعی به ترتیب به عنوان نائب رئیس و منشی این کمیسیون انتخاب شدند.

هادی رمضانی ، محمد حسین واثق کارگرنیا و مسعود عباس نژاد به ترتیب به عنوان رئیس ، نائب رئیس و منشی کمیسیون توسعه پایدار شورای رشت انتخاب شدند.