صفیر گیلان؛مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان در اولین نشست کمیته ایثارگران ستاد بزرگداشت دهه فجر برنامه های گرامیداشت ایام پیروزی انقلاب اسلامی را تشریح کرد.

به گزارش صفیر  گیلان ، عبدالله پاکاری در اولین نشست کمیته ایثارگران ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در استان گیلان، با اشاره به فرا رسیدن چهل و سومین سالروز پیروزی انقلاب و ایام الله دهه فجر گفت: باید برنامه ریزی های لازم در حوزه ایثارگران داشته باشیم تا همچون سال های گذشته بار دیگر نقشه های بی ثمر دشمنان کشور را برای باطل کنیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان انقلاب اسلامی را حاصل اراده ملت دانست و افزود: مردمی بودن برنامه های ایام الله دهه فجر و برای تمام طیف جامعه اولین اصل مراسمات و اقدامات پیش رو است.
وی با بیان اینکه بزرگداشت دهه فجر در سال جاری با رعایت همه موارد بهداشتی خواهد بود اظهار کرد: با استفاده از همه ظرفیت ها، امکانات و اراده جمعی و با شعار “راه شهیدان ادامه دارد” هماهنگی برنامه های پیش رو انجام خواهد شد.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان با اشاره به آغاز برنامه های دهه مبارک فجر از گلزار متبرک شهدا گفت: آیین گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی با عنوان مهمانی لاله ها روز پنجشنبه ۲۱ بهمن ماه در گلزار متبرک شهدای رشت و مزار شهیدان انقلاب و گلزارهای شهدای سراسر استان برگزار خواهد شد.
پاکاری فضاسازی و تبلیغات محیطی ادارات و سازمان ها و دیدار با خانواده های معظم شهدا و جانبازان از جمله برنامه های ایام دهه فجر دانست و تصریح کرد: صداوسیما و فضای مجازی را از جمله بسترهای تاثیرگذاری هستند که نباید از آنها غافل شد.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان در ادامه به همه گیری فضای مجازی اشاره کرد و گفت: بازگویی ارزش های انقلاب اسلامی و آشنایی نسل جوان از اهداف مهم برنامه های دهه مبارک فجر است و کارهای فرهنگی مناسب می تواند علاوه بر معرفی درست فرهنگ انقلاب، نسل آینده را که وارثان ایران اسلامی هستند در راه صحیح پرورش دهد.