به گزارش صفیر گیلان به نقل از تسنیم از اصفهان، مراسم تشییع پیکر ۲۷ شهید حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان با حضور گسترده مردم و مسئولان کشوری و استانی در اصفهان آغاز شد.  دقایقی پیش پیکر ۲۷ شهید حادثه تروریستی زاهدان وارد میدان بزرگمهر شد و مراسم تشییع شهدا آغاز شد. مردم ولایت مدار و شهید […]

به گزارش صفیر گیلان به نقل از تسنیم از اصفهان، مراسم تشییع پیکر ۲۷ شهید حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان با حضور گسترده مردم و مسئولان کشوری و استانی در اصفهان آغاز شد.

 دقایقی پیش پیکر ۲۷ شهید حادثه تروریستی زاهدان وارد میدان بزرگمهر شد و مراسم تشییع شهدا آغاز شد.

مردم ولایت مدار و شهید پرور اصفهان از سراسر استان در میدان بزرگمهر این شهر گرد هم آمده‌اند تا جوانان مدافع وطن و امنیت را به خانه ابدی‌شان بدرقه کنند و بار دیگر به بیگانگان نشان دهند که تا پای جان برای حفظ و حراست از وطن و پشتیبانی از ولایت فقیه ایستادگی می‌کنند.

دادستان کل کشور نیز در مراسم تشییع و در کنار مردم و مسئولان در این مراسم شرکت کرده است.

مراسم تشییع ۲۷ شهید حادثه تروریستی زاهدان دقایقی پیش از میدان بزرگمهر آغاز شده است و تا گلستان شهدا ادامه دارد.

پس از تشییع پیکر شهدای اصفهان در گلستان شهدا به خاک سپرده می‌شوند و شهدای دیگر نیز به شهرستان‌های خود برای خاکسپاری منتقل خواهند شد.

«سید محمدعلی شهیدی»، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران، به نمایندگی از هیئت دولت و رییس جمهوری در مراسم تشییع پیکر شهدای حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان حضور می‌یابد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدعلی شهیدی روز شنبه ۲۷ بهمن‌ماه با سفر به استان اصفهان به نمایندگی از هیئت دولت و رییس جمهوری در مراسم تشییع پیکر مطهر شهدای حمله تروریستی به اتوبوس حامل پرسنل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شرکت می‌کند.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در این سفر علاوه بر شرکت در مراسم تشییع، با جمعی از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران نیز دیدار می‌کند.

پیام رهبر معظم انقلاب در پی حادثه تروریستی

حجت الاسلام سید محمد علی شهیدی  در مراسم تشییع شهدای مدافع وطن در اصفهان پیام رهبر معظم انقلاب در پی حادثه تروریستی حمله به نیروهای سپاه پاسداران را در مراسم تشییع این شهدا قرائت کرد.

وی در ابتدا اظهار کرد: به همه شهدا عزیزان، مردم دلاور، شریف و شهیدپرور اصفهان این حادثه را تبریک و تسلیت می‌گویم، امیدوار هستیم همان طور که مسئولان سپاه پاسداران اعلام کردند به زودی انتقام خون پاک این شهیدان را از مزدوران آمریکا و کشورهای منطقه گرفته شود.

پیام رهبر انقلاب اسلامی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

دست جنایتکار مزدوران بار دیگر به خون جوانان صالح و خدمتگزار کشور آلوده شد و جمعی از سرمایه‌های انسانی که خود را وقف حراست از مرزها و پاسداری از امنیت مردم کرده بودند، در حمله‌ی تروریستهای سیه‌رو و سنگدل به شهادت رسیدند. ارتباط عاملان این جنایت با سازمانهای جاسوسی برخی کشورهای منطقه و فرامنطقه مسلّم است و دستگاههای مسئول کشور باید بر آن تمرکز کنند و آن را با جدیت دنبال کنند.

اینجانب به خانواده‌ها و بازماندگان این شهیدان مظلوم و به خانواده‌ی بزرگ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تسلیت و تبریک میگویم و صبر و پاداش الهی را برای آنان و علوّ درجات برای شهدای عزیز و شفای عاجل برای مجروحان از خداوند متعال مسألت میکنم. پیگیری قصور احتمالی در این حادثه نیز وظیفه‌ی حتمی سپاه است.