حیدری با اشاره به اینکه کنترل و نظارت بر روند ساخت و سازها بر عهده دهیاران و مسئولان فنی میباشد، بیان داشت

به گزارش صفیر گیلان؛محمد حیدری، سرپرست بخشداری مرکزی صومعه‌سرا، به طور سرزده از دهیاری دهستان طاهرگوراب بازدید بعمل آورد.

سرپرست بخشداری مرکزی صومعه‌سرا، ضمن ابراز این موضوع که، از چند و چونِ کارهای عمرانی، مالی و فنی در بخش مرکزی آگاه هستیم، عنوان کرد؛تعریف پروژه‌های عمرانی در روستاها با توجه به نزدیک شدن به سال جدید، میتواند سیما و فضای روستا را زیباتر کند.

وی افزود؛باید توجه جدی به بحث سرقت کابل و منازل شود و هماهنگی بین نهادهای انتظامی در مراکز دهستان صورت گیرد.

سرپرست بخشداری مرکزی صومعه‌سرا به تعلل در ساخت و سازها ناشی ازافزایش تعرفه نظام مهندسی اشاره و ازود: ساخت و ساز  باید در راستای نگاه نظام مهندسی و بنیاد مسکن پیش برود.

حیدری با اشاره به اینکه کنترل و نظارت بر روند ساخت و سازها بر عهده دهیاران و مسئولان فنی میباشد، بیان داشت؛ایجاد مدیریت یکپارچه در ساخت و ساز روستائی باعث می‌گردد از ساخت و ساز در منابع طبیعی و اراضی ملی جلوگیری بعمل آید و تاکید دارم که دهیاران و کارشناسان مربوطه، دقت بسیاری در این زمینه به خرج دهند.

آمادگی برای فصل زمستان، با نوسازی و تجهیز ماشین‌آلات

سرپرست بخشداری مرکزی صومعه‌سرا در ادامه بازدید خود از دهیاری دهستان طاهرگوراب اعلام داشت؛

طبق اعلام سازمان هواشناسی، زمستان تقریبا سختی خواهیم داشت، هر چند باید برای مقابله با بحران، آمادگی کامل وجود داشته باشد، اما برنامه‌ریزی در این زمینه، بلاشک از بروز بحران جلوگیری بعمل خواهد آورد،

حیدری با تاکید بر اینکه طی دستور فرماندار محترم، به بخشداری‌ها ابلاغ گردیده که تمهیدات لازم را برای جلوگیری از بروز هرگونه بحران در فصل زمستان بعمل آورند، ادامه داد؛

شاخه‌زنی درختان، لایروبی انهار برای جلوگیری از سیل و آبگرفتگی و استفاده از ظرفیت تراکتورداران در روستاها، به مدیریت بحران‌های احتمالی کمک شایانی خواهد کرد.

سرپرست بخشداری مرکزی صومعه‌سرا در پایان، ضمن خسته نباشید به دهیار دهستان طاهرگوراب و پرسنل شاغل در این دهیاری، جمع‌بندی موضوعات مورد نظر دهیار، کارشناسان مالی و فنی را در قالب پیشنهادات به فرمانداری و ارائه به مسئولان بالادستی را خواستار شد.