به گزارش صفیر گیلان  از فومن؛جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان فومن به ریاست موسی فکور فرماندار و با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین نقدی امام جمعه شهرستان فومن در روز چهارشنبه مورخ ۳ اسفند برگزار شد. فرماندار فومن با بیان این که مسائل و موضوعات مطرح در این شورا باید در اسرع وقت پیگیری و با […]

به گزارش صفیر گیلان  از فومن؛جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان فومن به ریاست موسی فکور فرماندار و با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین نقدی امام جمعه شهرستان فومن در روز چهارشنبه مورخ ۳ اسفند برگزار شد.

فرماندار فومن با بیان این که مسائل و موضوعات مطرح در این شورا باید در اسرع وقت پیگیری و با اهتمام متولیان دنبال شود، با اشاره به ضرورت پیگیری قانونی دارایی های آموزش و پرورش شهرستان، خواستار استمرار جدیت این اداره در احیاء و مدیریت ظرفیت های خود شد.

وی با اشاره به برگزاری اجلاس سراسری نماز در ایام الله دهه فجر سال جاری، پیشنهاد داد: غنی سازی برنامه های آموزش و پرورش در دستورکار قرار گیرد و فعالیت هایی نظیر جشن تکلیف، اعیاد و مراسم مختلف فرهنگی با نگاه تقویت غنای کار دنبال شوند و از تجربه دست اندرکاران به ویژه در بحث نماز بهره گیری شود.

فرماندار شهرستان با تاکید بر لزوم ارتقای وضعیت بهداشتی و استانداردهای مربوط به سلامت دانش آموزان، خواستار استفاده از توانمندی های کادر آموزش و بکارگیری ایده ها و ابتکارات مدرن جهت بهبود وضعیت بهداشت و سلامت دانش آموزان و فرهنگیان در مدارس سطح شهرستان شد.

فکور با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای پیگیری وضعیت ساختمان نیمه کاره خانه معلم ماسوله، اهمیت و ضرورت برگزاری مزایده برای تعیین تکلیف آهن آلات این ساختمان و پیگیری امور قانونی آن را مورد توجه قرار داد و تاکید کرد: کلیه مراحل کار باید به صورت شفاف، قانونی و مستند دنبال شود.

 

  • نویسنده : /زلیخا صفری