وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در افتتاح طرح سلامت گیلان،

تقدیر زلفی گل از مدیریت خوب دانشگاه علوم پزشکی گیلان/کادر سلامت جهادگران عرصه سلامت از نگاه مردم

  پرینت
تقدیر زلفی گل از مدیریت خوب دانشگاه علوم پزشکی گیلان/کادر سلامت جهادگران عرصه سلامت از نگاه مردم
شناسه خبر : 62317 | تاریخ انتشار : 07 شهریور 1401 - 14:40 | 194 بازدید | تعداد دیدگاه : ۰ | ارسال توسط :

زلفی گل خدمت به خلق را ارزشمند خواند و گفت؛، اجرای این حجم از پروژه‌های عمرانی در گیلان یک خدمت ملی است که باید چنین بستر سازی با نگاه ملی در تمام نهاد باشد از مدیریت درست دانشگاه علوم پزشکی  تقدیر نمود.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به اینکه سرمایه اجتماعی وزارت بهداشت بعد از دوران کرونا دو چندان شده است، افزود: علاوه بر ایثار کادر بهداشت و درمان، اقدامات توسعه‌ای و گسترش زیرساخت‌های خدمات رسانی در عرصه سلامت افزون بر گذشت و سخاوت علمی و خدماتی شما است و یقیناً مردم قدردان زحمات کادر بهداشت و درمان هستند.

وی خدمت به خلق را ارزشمند خواند و گفت؛، اجرای این حجم از پروژه‌های عمرانی در گیلان یک خدمت ملی است که باید چنین بستر سازی با نگاه ملی در تمام نهاد باشد از مدیریت درست دانشگاه علوم پزشکی  تقدیر نمود.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با تاکید بر اینکه داشته هایمان را به یاد داشته باشیم تا بدانیم کجا هستیم گفت؛ آرزوهایمان را در تمام امور  مد نطر داشته باشیم تا با مشخض شدن آرزو ها برای رسیدن به آن تلاش و به اهداف برسیم.

زلفی گل با اشاره به اینکه گیلان محل تفریح و نشاط مردم است و ارائه هر نوع خدمات به این استان به نوعی خدمات دهی ملی محسوب می‌شود، ادامه داد: بستر سازی سخت افزاری و نرم افزاری به استان گیلان باید با نگاه ملی اجرا شود و این موضوع در جلسه استانداران با دولت مطرح می‌شود.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با بیان اینکه امروز کشور به جایی رسیده که توریسم درمانی داریم و در کشورهای دیگر نیز خدمات پزشکی ارائه می‌دهیم، گفت: جراحی‌هایی توسط پزشکان ایرانی انجام می‌شود که در دنیا بی نظیر است و برخی تکنیک‌های پزشکی آنها مختص و منحصر به فرد است.

وی با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس نمی‌توانستیم سیم خاردار بسازیم اما اکنون به جایی رسیدیم که صادرکننده هستیم، عنوان کرد: زمانی که انتقاد می‌کنیم، خدماتی را که مدیران ادوار ارائه دادند و خدماتی که نظام به مردم ارائه کرده را نادیده نگیریم زیرا کار کمی نیست و مدیریت این حجم از خدمات نیازمند درایت و هوش خاصی است و پرسنل کادر درمان از ذکاوت خاصی برخوردار هستند که باید الگوی سایر بخش‌ها باشد.

زلفی گل با اشاره به اینکه کمبودها زیاد است و عمده معضل فعلی کشور بیکاری است، بیان کرد: باید راهکاری برای این معضل اندیشیده شود.

 

  • نویسنده : تنظیم/زلیخا صفری
برچسب ها
نوشته های مشابه
وجود ۵ هزار و ۸۰۰ خانوار چایکار فعال در شهرستان/ افرایش بها برگ سبز چای
رایگان کردن ۷۳ مکان ورزشی گیلان برای ورزش عموم مردم
آرش مال؛ مجتمع عظیم تجاری، فرهنگی در راستای رشد و شکوفایی اقتصادی با زیر بنای ۲۴ هزار متر مربع
تدوین برنامه راهبردی عملیاتی رشت بر پایه توسعه گردشگری پایدار/ حضور شوراها در کمیسیون های استانی با داشتن حق رای/ بازیابی هویت و ارزش های تاریخی و معاصر شهرسازی
قطع آبگذاری کانال‌های آبیاری شبکه سفیدرود در پی بارش‌های اخیر
پیچش عطری به جنس غریب الغربا از«حرم مطهر علی بن موسی الرضا( ع)» تا حرم مطهر حضرت فاطمه اُخر در رشت
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شما باید وارد سایت شوید تا بتوانید نظر دهید.