صفیر گیلان؛در آخرین روز از هفته دولت مسئولین شهرستان فومن پروژه بازسازی و تجهیز دانشکده فنی دانشگاه تهران در شهرستان فومن را افتتاح کردند.

به گزارش پایگاه خبری صفیر گیلان، موسی فکور فرماندار شهرستان فومن با حضور در دانشکده فنی دانشگاه تهران پروژه بازسازی و تجهیز این دانشگاه را افتتاح کرد.

فرماندار شهرستان فومن ضمن بازدید از اقدامات به عمل آمده به منظور توسعه و ارتقای خدمات ارائه شده به دانشجویان این دانشگاه، از سالن ورزشی، سالن کشتی، آمفی تئاتر، بخش اداری و نمازخانه دانشکده فنی فومن بازدید کرد.

فرماندار شهرستان فومن در این برنامه افتتاحیه ضمن قدردانی از اقدامات ارزشمند خیر این مجموعه در راستای توسعه فعالیت‌های آموزشی و ارائه خدمات رفاهی به دانشجویان اظهار کرد: خوشحالیم که با استفاده از ظرفیت ارزشمند این دانشگاه و همچنین خیر محترم موسوی رهپیما، گامی اساسی در راستای بهبود کیفیت تحصیل و ارائه خدمات آموزشی و ورزشی به دانشجویان این دانشکده برداشته می‌شود.

به گفته رئیس این دانشکده مجموع اعتبار اختصاص یافته به منظور انجام این پروژه بازسازی و تجهیز بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان می‌باشد که توسط خیر محترم این موسسه آموزشی تامین شده است.

  • نویسنده : ؛زلیخا صفری