صفیرگیلان/فرماندار شهرستان با مورد توجه قرار دادن نقش کارگران در استمرار حیات تولید و صنعت در کشور، تاکید کرد: رفع مشکلات این قشر زحمتکش تنها به دست یک نفر انجام نخواهد شد و تمام دستگاه های متولی باید در تسهیل شرایط کار و تولید در کشور احساس مسئولیت کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صفیر گیلان از فومن ؛در روز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت، با حضور فرامرز مرجانی فرماندار فومن، عمویی رئیس اداره تعاون ،کار و رفاه اجتماعی ،فرمانده سپاه ناحیه فومن ،اعضای هئئت مدیرها نئوپان و کارگران  مراسم بزرگداشت روز کارگر در شرکت نئوپان فومنات برگزار شد ،

مرجانی ضمن تبریک این مناسبت، با قدردانی از کارگران به عنوان پایه های تولید و رشد اقتصاد کشور، مقام کارگر را محترم شمرد.

وی با بیان این که مسائل و مشکلات جامعه کارگری با پیگیری متولیان و مسئولین شهرستان دنبال می شود، ابراز امیدواری کرد با سیاست ها و برنامه های دولت انقلابی، شرایط فعالیت کارگران بهبود یابد.

فرماندار شهرستان با مورد توجه قرار دادن نقش کارگران در استمرار حیات تولید و صنعت در کشور، تاکید کرد: رفع مشکلات این قشر زحمتکش تنها به دست یک نفر انجام نخواهد شد و تمام دستگاه های متولی باید در تسهیل شرایط کار و تولید در کشور احساس مسئولیت کنند.

به گزارش رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی، در سال گذشته تعداد ۱۶۱۴ شغل در شهرستان ایجاد شد که عملکرد آن را به ۱۱۱،۹ درصد ارتقا داد.

در پایان این مراسم از تعدادی از کارگران نمونه واحد‌های تولیدی شهرستان با اهدای لوح سپاس، به رسم یادبود قدردانی شد.

  • نویسنده : تنظیم؛زلیخا صفری