صفیر گیلان؛میرشاد ماجدی سرپرست فدراسیون فوتبال در دیدار با مدیرکل ورزش و جوانان گیلان گفت: تمام توان خود را برای بازسازی زیرساخت فوتبال کشور ، بویژه گیلان بکار خواهم بست.

سرپرست فدراسیون فوتبال از هیات فوتبال گیلان ، بعنوان نگین فوتبال گیلان یاد کرد و گفت : باید تلاش کنیم که این هیات از لحاظ ساختمان اداری و زیرساخت در جایگاه مطلوبی قرار گیرد و انشالله بزودی با کمک هم فوتبال گیلان را در جایگاه واقعی خود ببینیم .

جهانبخش آرمان مدیرکل ورزش و جوانان گیلان هم گفت : بسیار خرسندم که سکان فدراسیون فوتبال بر عهده یک فرد فوتبالی است که با تمام زوایای این رشته ورزشی آشنایی دارد .

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان گفت :استان گیلان از لحاظ زیرساختهای ورزشی بسیار ضعیف است و تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا بتوانیم زیر ساخت ورزش گیلان را به جایگاهی مطلوب و در خورشان برسانیم.

وی درخصوص بازسازی استادیوم تختی انزلی گفت : سکوی تماشاچیان روبروی جایگاه رو به اتمام بوده و دکلهای نور استادیوم نیز نصب شده است . استانداردسازی نور ورزشگاه پوریای ولی تالش و ورزشگاه وحدت آستارا هم بزودی به اتمام خواهد رسید .

آرمان همچنین در خصوص بازسازی چمن ورزشگاه شهید عضدی رشت گفت : کار برچیده شدن چمن ورزشگاه در حال انجام می باشد و انشالله بزودی استانداردسازی و صاحب چمن طبیعی خواهد شد.

آرمان گفت : استان گیلان دارای استعدادهای بسیار فراوانی است    در حال حاضر ۳۰درصد ترکیب اصلی تیم ملی فوتبال کشورمان را گیلانیان تشکیل می دهند.

photo_۲۰۲۲-۰۴-۰۷_۲۲-۳۴-۳۹

جهانبخش آرمان مدیرکل ورزش و جوانان گیلان از میرشاد ماجدی سرپرست فدراسیون فوتبال خواست از تیمهای گیلانی حاضر لیگهای مختلف کشور حمایت کنند و با بکار گرفتن داوران قوی در مسابقات ، از ضایع شدن حق این تیمها جلوگیری شود.

در این نشست مدیرکل ورزش و جوانان گیلان ، آمادگی خود را برای اهدای زمین برای ساخت ساختمان هیات فوتبال اعلام کرد و از فدراسیون فوتبال نیز برای ساخت آن کمک ویژه خواست.