نماینده سابق مردم رشت در مراسم گشایش ستاد مردمی دکتر نوبخت گفت: تنها راه اصلاح و رشد کشور انتخابات است و به همین دلیل همه باید در انتخابات شرکت کنیم

به گزارش صفیر گیلان/ماینده سابق مردم رشت در مراسم گشایش ستاد مردمی دکتر نوبخت گفت: تنها راه اصلاح و رشد کشور انتخابات است و به همین دلیل همه باید در انتخابات شرکت کنیم.

جعفرزاده ایمن آبادی که یکشنبه شب در مراسم افتتاح یکی از ستادهای مردمی دکتر نوبخت در منطقه گلسار رشت حضور یافته بود اظهار کرد: مردم ما صاحب نظام و انقلاب هستند و به عنوان یک فرزند انقلاب و وطن پرست که دلم برای ایران می تپد, دلسرد نمی شویم زیرا جمهوری اسلامی مال ما است.
وی ادامه داد: هیچکس بیشتر از ما تابع ولایت فقیه نیست و ما به قانون اساسی , شهدا و به ولایت فقیه اعتقاد داریم و به خاطر شادی دل شهدا باید در انتخابات شرکت کنیم و اسیر توطئه های نفوذی ها نمی شویم و در انتخابات شرکت می کنیم.
جعفر زاده به رد صلاحیتش نیز اشاره و بیان کرد: بر حسب وظیفه برای حضور در مجلس ثبت نام کردم اما نمیدانم به چه دلایلی رد صلاحیت شدم اما پیگیری خواهم کرد و هر جوابی که شورای نگهبان بدهد آن را به مردم اطلاع رسانی خواهم کرد.
وی اضافه کرد: برخی از انقلابیون جعلی قصد دارند انقلابیون واقعی را دلسرد کنند تا در انتخابات شرکت نکنند اما ما دلسرد نمی شویم زیرا به نظام پایبندیم و با شرکت در انتخابات پیام می دهیم که نمی توانند بین ما و نظام فاصله بیاندازند.
وی در ادامه با حمایت از دکتر نوبخت خاطرنشان کرد: من یکی از نخستین نفراتی هستم که رای خواهم داد و با افتخار به دکتر نوبخت بزرگ مرد تاریخ کشور رای خواهم داد.
جعفرزاده در ادامه گفت: البته من مخالف حضور نوبخت به عنوان کاندیدای مجلس بودم زیرا در بهترین شرایط تا ۱۰۰ سال دیگر فردی همانند نوبخت به وجود نخواهد آمد و وی اسطوره ما است و نظرم این بود که دکتر نوبخت به عنوان کاندیدای ریاست جمهوری ثبت نام کند.
نماینده سابق مردم رشت در مجلس افزود: اما شرطی را برای دکترنوبخت قایل شدم که وقتی در مجلس حضور یافتی باید برای ما کرسی ریاست مجلس را بگیری و هر شخصی که قرار بود به من رای دهد باید به دکتر نوبخت رای دهد.
وی بیان کرد: البته برخی شیطنت می کنند و می گویند که نوبخت کاری انجام نداد که این صحبتها و اتهامات به دور از روحیه جوانمردی و انصاف است زیرا اگر نوبخت نبود راه آهن هم نبود و خیلی از پروژه ها در گیلان اجرا نمی شد.
وی در ادامه گفت: بخاطر حضور دکتر نوبخت در انتخابات دو جناح مخالف با هم ائتلاف کردند و حضور دکتر نوبخت معادلات سیاسی کشور را بر هم زده و مردم نیز باید با حضور حداکثری یک رای تاریخی به دکتر نوبخت بدهند و در دهان این بی انصافها بزنند.
جعفرزاده افزود: با احترام به نمایندگان رشت هم اینک پرچم رشت در مجلس به زمین افتاده و این پرچم توسط دکتر نوبخت برافراشته خواهد شد و وظیفه ما است که این سوپر ملی را با رای حداکثری به مجلس بفرستیم