اختصاصی/صفیر گیلان ؛هنوز به زمان رسمی آغاز تبلیغات کاندیداها کمتر از یک ماه مانده اما این طبل تبلیغ محکم‌تر نواخته شده و رنگ و بوی انتخابات و تبلیغات کاندیداها در فومن و شفت اوج گرفته است

اختصاصی /صفیر گیلان ؛یازدهم اسفندماه سال جاری، دوازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین انتخابات مجلس خبرگان رهبری برگزار خواهد شد و سرنوشت مردم برای چهار سال به یک نماینده در حوزه قانون گذاری و دفاع از حقوق مردم داده می‌شود.
به گزارش خبرنگار حوزه اجتماعی صفیر گیلان مشارکت در انتخابات و رای دادن از مولفه های اساسی رفتار سیاسی شهروندان محسوب می شود.

اهمیت انتخابات به اندازه‌ای است که مقام معظم رهبری از ابتدای سال تاکنون در این خصوص و برگزاری آن بارها تأکیدات راهبردی و مهمی داشته‌اند و به چهار مؤلفه سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت اشاراتی کرده‌اند.

شهرستان فومن و شفت همواره در تمامی صحنه‌های انقلاب حضور پر رنگ و مؤثری از خود به نمایش گذاشته و در دفاع از آرمان‌های والای جمهوری اسلامی ایران جان خود را فدا کرده است که نمونه بارز آن سرداران شهید این دیاران هستند شهدایی که هر کدام یک کتاب از فرهنگ،اصالت،شجاعت و مردانگی و غیرت را تداعی می کنند.

مردم دیار فومن و شفت در مشارکت انتخابات نیز همیشه نقش مهمی داشته‌اند و با شور و شوق بسیار حضوری گسترده را در این رویداد مهم ثبت می‌کنند و نمونه آن حضور پر شور در انتخابات گذشته بوده است که سالهاست زبان زده محافل و مجالس سیاسی است.

شفت و فومن یا فومن و شفت  فرقی ندارد اینجا دیار مجاهدت‌های خاموش یا بهتر بگوییم سرزمین دلاوری و از خود گذشتگی است و فضای انتخاباتی در این شهرستانها شور و حال خاصی به خود گرفته است.

علی رغم اینکه کمتر از یک ماه تا شروع انتخابات باقی مانده شاهد حضور کاندیداها در سطح روستاها و محافل و قهوه خانه ها و جمع‌های خانوادگی هستیم وهر کاندید از برنامه‌های خود برای آینده بهتر سخن می‌گوید و نماینده این دو شهرستان که خود نیز برای حضور متوالی کاندید است در انجام خدمت پای در میدان دارد.

هنوز به زمان رسمی آغاز تبلیغات کاندیداها کمتر از یک ماه مانده اما این طبل تبلیغ محکم‌تر نواخته شده و رنگ و بوی انتخابات و تبلیغات کاندیداها در فومن و شفت اوج گرفته است و بسیاری از این افراد تبلیغات مجازی خود را نیز آغاز کرده‌اند تا جایی که امروز جشن های باشکوه دهه فجر انقلاب در آن کم رنگ به رخ کشیده می شود.

با آنچه که دیده می‌شود شور و شوق انتخاباتی در سطح  دو شهرستان داغ شده و شهروندان برای رسیدن روز رأی گیری لحظه شماری می‌کنند.

تعداد نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در  شهرستان فومن و شفت ۳۴ نفر نفر بود که با تائید صلاحیت  برخی دیگر این تعداد  رو به افزایش است.

هر چند که هنوز تبلیغات انتخاباتی رسماً آغاز نشده است اما تبلیغات در محافل و مهمانی‌های مردم نقل و نبات بین مجالس است.

بحث انتخابات و تبلیغات در عالم واقع اگرچه تا حدوی پرشور است اما فضای مجازی هم ابزاری کاربردی در این کارزار بوده و تبلیغات در آن بسیار پررنگ‌تر است.

خیلی از ما تصورمان از انتخابات و تبلیغات فقط مربوط به شهرها است اما روستاییان هم از این قافله عقب نماندند و در روستاها هم تنور تبلیغات و یارکشی انتخاباتی داغ داغ است.

اما خوشبختانه با اینکه هنوز تا روز انتخابات نزدیک به یک ماه مانده است، بر خلاف تبلیغات دشمنان جو استان  گیلان و به ویژه شهرستان سیاسی فومن و شفت حاکی از شوری وسیع و حضور گسترده در انتخابات دارد.

حضور و مشارکت مردم در انتخابات دارای اهمیت وسیعی است تا میزان علاقمندی به نظام را نشان دهد،  و نماینده فعلی شهرستانهای فومن و شفت جناب خلیل بهروزی فر  در دوره گذشته از آرای بالایی در دو شهرستان  برخوردار بوده و موضوع مهم و حائز اهمیت در این کارزار سیاسی مشارکت وسیع مردم است و نه تنها تبلیغ برای یک شخص خاص چرا که جمع نفر به نفر کاندیداها میزان رأی ملت به دولت را می‌سنجد.

رسانه صفیر گیلان از این نگاه و نگرش روشن بینانه مردمان دیار عالمان و عارفان،دیار فرهنگ و تاریخ،دیار سرداران شهید  و دیار مردمان رنج و برنج به جهت حضور در این مشارکت پیشاپیش تقدیر می نماید.

🌐به صفیر گیلان بپیوندید
تلگرام
@safiregilan
ایتا »
safiregilan.eitaa.com

اینستاگرام 📌📌📌📌

https://instagram.com/safiregilan.sg?utm_source=qr&igshid=MzNlNGNkZWQ4Mg%3

  • نویسنده : زلیخا صفری راسته کناری