به گزارش اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی صفیر گیلان؛علی لاریجانی در بیست و هفتمین سالگرد شهادت حجت السلام محمدحسین افتخاری که عصر پنج شنبه در مسجد ولیعصر (عج) بالا محله فومن برگزار شد،گفت:شهید افتخاری شهید مجلس محسوب می شود چون ایشان نماینده مجلس بودند و شهیدمحمدحسین افتخاری به‌عنوان نماینده مردم در شهرستان‌های فومن و شفت برای […]

به گزارش اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی صفیر گیلان؛علی لاریجانی در بیست و هفتمین سالگرد شهادت حجت السلام محمدحسین افتخاری که عصر پنج شنبه در مسجد ولیعصر (عج) بالا محله فومن برگزار شد،گفت:شهید افتخاری شهید مجلس محسوب می شود چون ایشان نماینده مجلس بودند و شهیدمحمدحسین افتخاری به‌عنوان نماینده مردم در شهرستان‌های فومن و شفت برای تثبیت این انقلاب خدمات زیادی ارائه داد.

رئیس مجلس شورای اسلامی شهادت را حالت روحانی و استثنایی برای بشرخواند و گفت: اگر چنین توفیقی نصیب هرکس شود، بزرگترین فخر جهان نصیب او شده است.

photo_2017-07-06_09-03-44

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه خانواده شهدا در کشور ما عزیزترین افراد هستند ابراز داشت: خانواده شهدا به جایگاهی متکی هستند که بالاترین شرف را نزد خداوند دارد.

لاریجانی با بیان اینکه فومن دارای شخصیت و علمای بسیار بزرگ و معاصر همانند آیت الله بهجت بوده است، تصریح کرد: آیت الله بهجت شخصیتی بسیار بزرگ بودند که تاثیر بسیاری در جهان اسلام داشت.

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه  حوادث بسیاری برای انقلاب همانند ترور شخصیت ها رخ داده است، گفت: برخی از این حوادث می توانست یک کشور و ملت را نابود کند ولی  ایستادگی در برابر همه این هجمه ها تنها با وجود همین نسل غیرتی و  انقلابی انجام شده است.

وی تصریح کرد امروز  شاهد حرکت ها و توطئه های وسیعی علیه ایران هستیم و در گذشته چنین جریان های تروریستی وجود نداشته پس  باید حساسیت بیشتری وجود داشته باشد.

وی با اشاره به توطئه دشمنان برای به راه انداختن دعوای شیعه و سنی در منطقه، ادامه داد: این توطئه جدیدی از سوی دشمنان انقلاب و اسلام است.

لاریجانی   مسئله اقتصادی را نیاز امروز جامعه و کشور خواند و اظهار کرد: توانمندی در حوزه اقتصادی سهم مهمی در پایداری و مقاومت دربرابر ییگانگان است.

رئیس قوه مقننه در فومن اظهار کرد؛ توانمندی اقتصادی و توجه به ارتقا معیشت مردم، رفع بیکاری به حفظ آرمان های انقلاب کمک می کند.

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه رشادت و مجاهدت شهدا و ملت ایران سبب شد تا این کشور به پایداری برسد اعلام کرد: اینکه یک ملتی در برابر توطئه‌ها و ترورها سربلند بیرون بیاید کار کوچکی نبود.

ایشان  با بیان اینکه توجه به توانمندی اقتصادی در کنار چالش های اجتماعی، فرهنگی و سیاسی بسیار مهم است، گفت: در برنامه ششم توسعه زمینه های مهمی برای این موضوع و تولید ملی فراهم شده است.

رئیس مجلس شورای اسلامی با  تاکید بر اینکه دولت آینده باید خالی از هرگونه حواشی باشد، گفت: مجلس فقط از کابینه ای حمایت می کند که تمام تمرکزش بر روی کار و فعالیت باشد.

رئیس مجلس سخنان اخیر وزیر امور خارجه عربستان درباره منزوی کردن جمهوری اسلامی ایران را خنده‌آور خواند و گفت: وزیر امور خارجه عربستان ایران را منزوی و عربستان را که تاکنون هیچ‌گونه انتخاباتی در آن برگزار نشده پیشرو می‌داند.