صفیر گیلان؛سرپرست فرمانداری شهرستان رشت با بیان اینکه همه کسانی که در حوزه فعالیتم هستند برای بنده یکسانند, گفت : شهرستان رشت ۶ بخش دارد و همه بخشها باید از امکانات دولت که از طریق فرمانداری در اختیارشان قرار میگیرد بهرمند شوند به گزارش پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی فرمانداری شهرستان رشت سید محمد احمدی […]

صفیر گیلان؛سرپرست فرمانداری شهرستان رشت با بیان اینکه همه کسانی که در حوزه فعالیتم هستند برای بنده یکسانند, گفت : شهرستان رشت ۶ بخش دارد و همه بخشها باید از امکانات دولت که از طریق فرمانداری در اختیارشان قرار میگیرد بهرمند شوند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی فرمانداری شهرستان رشت سید محمد احمدی در مراسم افتتاح پروژه های دهه فجر بخش سنگر با اشاره به اینکه مسئولیت و آرامشی را که اکنون داریم از خون پاک شهدا است گفت : جلب رضایت مردم که رضای خدا متعال را در بردارد از وصیت رزمندگان و شهیدان کشورمان است.

سید محمد احمدی با بیان اینکه شهدا همیشه زنده هستند افزود: با دیدن خانواده شهدا و مادران شهیدان که چگونه فرزندان خود را در راه دین و انقلاب هدیه کردند و جوانانی که برای آسایش و امنیت کشور در مقابل دشمنان جنگیدند و جان.خود را نثار کردند مصمم تر خواهیم شد که خدمات بیشتری برای رفاه و آسایش مردم ارائه دهم.

وی با بیان اینکه شهرستان رشت بزرگترین شهرستان استان است گفت : این شهرستان مزایای زیادی دارد و اداره بهتر آن مستلزم این است که نقشه راه درستی داشته باشیم.

سرپرست فرمانداری شهرستان رشت با بیان اینکه همه کسانی که در حوزه فعالیتم هستند برای بنده یکسانند, گفت : شهرستان رشت ۶ بخش دارد و همه بخشها باید از امکانات دولت که از طریق فرمانداری در اختیارشان قرار میگیرد بهرمند شوند.

احمدی ادامه داد: اطلاعات هر روستا از طریق دهیاری ها و شوراها برای بخشها ارسال میگردد و از این طریق فرمانداری برای تامین خواسته های مردم در بودجه بندی اولویت ها را مشخص میکند.

وی در مورد بخش سنگر گفت : در دهه فجر  ۲۲  پروژه با  اعتباری بالغ بر ۹ هزار میلیارد  تومان در بخش سنگر به بهره برداری رسید.

نماینده عالی دولت در شهرستان رشت ابراز داشت : این پروژه ها در بخش های پرورش ماهی , حوزه های راه سازی، آب، بهداشت است که با بهره برداری از این پروژه ها برای ۵۸۰ نفر شغل دائم و موقت ایجاد شده است.

 احمدی افزود : توجه به اشتغال روستاییان ، جوانان و زنان سرلوحه دولت و نظام است.