صفیر گیلان؛مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان گیلان از توزیع ۱۲۰ هزار بسته لوازم التحریر بین دانش آموزان نیازمند کل کشور خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری صفیر گیلان؛ تیمور پورحیدری در مراسم توزیع این بسته‌ها به سراسر کشور گفت: شرکت اشکان تجارت در راستای نذر فرهنگی و مسئولیت‌های اجتماعی با اقدامی خداپسندانه ۱۲۰ هزار بسته لوازم التحریر به ارزش ۲۵۰ میلیارد ریال را اهدا کرد.

وی ضمن تقدیر از اقدام خیرخواهانه مدیر این واحد تولیدی افزود: تولیدات متنوع این شرکت با محوریت لوازم تحریر می‌باشد و تمام اقلام موجود در بسته‌های اهدایی ماحصل تولید خود شرکت است.

وی گفت: از این تعداد ۲۰ هزار بسته در استان گیلان، ۵۵ هزار و ۸۰۳ بسته در تهران، ۱۲ هزار و ۴۳ بسته در خوزستان، ۲ هزار و ۲۸۸ بسته در سیستان و بلوچستان، ۲هزار ۶۴۴ بسته در کرمان، هزار و ۸۹۰ بسته در هرمزگان، ۲ هزار و ۵۵۲ بسته در لرستان، هزار و ۵۹۲ بسته در خراسان رضوی و ۲ هزار و ۸۹۶ بسته در همدان و مابقی در سایر استان‌های کشور توزیع شده است.

پور حیدری با اشاره به اینکه این شرکت یکی از برند های صاحب نام و افتخار آمیز در زمینه تولید داخلی است، تصریح کرد: این شرکت گیلانی با دارا بودن ۱۶ خط تولید فعال و تنوع تولید ۷۰۰ نوع کالا با ظرفیت اسمی تولید هر واحد پنج هزار تن در سال و اشتغالزایی برای ۲۵۰ نفر بخش اعظمی از تولید لوازم تحریر استان و کشور را تامین می‌کند.