به گزارش پایگاه اطلاع رسانی صفیر گیلان؛  در راستای رسالت های برنامه تنظیم بازار و رفاه حال مردم استان گیلان ۳۰ تن گوشت منجمد برزیلی در سه فروشگاه بزرگ گیلان توزیع می گردد. این گوشتهای قرمز منجمد با قیمت ران هر کیلویی ۲۹,۵۰۰ تومان و سردست هر کیلویی با قیمت۲۸.۵۰۰هزار تومان و گردن با قیمت ۲۸۰۰۰هزارتومان […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی صفیر گیلان؛  در راستای رسالت های برنامه تنظیم بازار و رفاه حال مردم استان گیلان ۳۰ تن گوشت منجمد برزیلی در سه فروشگاه بزرگ گیلان توزیع می گردد.

این گوشتهای قرمز منجمد با قیمت ران هر کیلویی ۲۹,۵۰۰ تومان و سردست هر کیلویی با قیمت۲۸.۵۰۰هزار تومان و گردن با قیمت ۲۸۰۰۰هزارتومان ساعت ۱۰صبح فردا یکشنبه در تمام شعبات فروشگاه هفت در استان و همچنین توسط تمام شعبات فروشگاه های کوروش روز دوشنبه ساعت ۱۰ صبح و توسط تمام شعبات فروشگاه های جانبو روز سه شنبه ساعت ۱۰ صبح در سراسر استان گیلان توزیع خواهد شد.

گفتنی است بازرسان این سازمان به صورت محسوس و نامحسوس در زمان توزیع این فراورده ها حضور خواهند داشت ولی هموطنان نیز می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلفی، موضوعات را به سامانه ۱۲۴ گزارش نمایند.