به گزارش صفیر گیلان، مهندس فتح اللهی در جلسه تهسیلات سفر و شورای ترافیک که در محل فرمانداری صومعه سرا برگزار شد، با بیان اینکه باید شهرستان را برای پذیرایی از مهمانان نوروزی مهیا کنیم، اظهار کرد: باید از فرصت حضور مسافران و گردشگران در راستای توسعه، رونق اقتصادی،  منطقه استفاده کنیم. وی با بیان […]

به گزارش صفیر گیلان، مهندس فتح اللهی در جلسه تهسیلات سفر و شورای ترافیک که در محل فرمانداری صومعه سرا برگزار شد، با بیان اینکه باید شهرستان را برای پذیرایی از مهمانان نوروزی مهیا کنیم، اظهار کرد: باید از فرصت حضور مسافران و گردشگران در راستای توسعه، رونق اقتصادی،  منطقه استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه عدم استفاده درست از این فرصت به تهدید منجر می شود و تنها حضور گردشگران ترافیک، زباله را بر جای خواهد گذاشت، افزود: با توجه به ورود حجم بالایی از مسافران در شهرستان ضروری است مسیرهای پرتردد ایمن شود. ایمنی مستقیما با جان انسان ها در ارتباط است.

فتح اللهی بر ایمن کردن و زیباکردن و پاکسازی حاشیه راهها از زباله تاکید و خاطرنشان کرد:انتظارست شهرداران نسبت به فضاسازی، گل آرایی، لکه گیری و رنگ آمیزی جداول اقدام کنند.

وی با بیان اینکه شهر باید انتقال دهنده انرژی مثبت به مسافران و گردشگران و همه کسانی که وارد شهرستان می شوند باشد، گفت: تقویت تابلوهای راهنمایی و رانندگی، علائم هشداردهنده، چراغ های گردان برای ما حائز اهمیت هستند.

فرماندار صومعه سرا بر زیباسازی شهر به نحو مطلوب تاکید کرد و ادامه داد: خوشبختانه با ایجاد خانه روستایی در سال جاری پذیرای مسافران نوروزی می باشیم.برای ما مهم است که مسافران و گردشگران نوروزی که وارد شهرستان می شوند از چه فضایی راهنمایی بگیرند.

وی با تاکید بر فعالیت نانوایان و بحث آرد و پخت نان در روزهای نخست نوروز، تصریح کرد: ضروری است قیمت ها کالاها و بازار مورد پایش و کنترل قرار گیرد؛ چرا که بازدیدهای مستمر از سوءاستفاده برخی از سودجویان با توجه به افزایش تقاضا جلوگیری می کند. با توجه به فشار اقتصادی وارده به خانوارها در روزهای پایانی سال مطلوب است تمام تلاش ها در راستای نظارت صحیح و اثرگذار قیمتها باشد.

فتح اللهی بر آماده باش دستگاههای خدماتی، اورژانس، بیمارستان، فوریتهای پزشکی، اورژانس اجتماعی و…تاکید کرد و گفت: شرکت نفت نیز آرامش کامل را در تامین سوخت مورد نیاز مسافران فراهم کند.